
Student Customer Care
- Luik
- Vast
- Voltijds
- Je behandelt de verzoeken in eerste lijn en verwijst door naar de tweede lijn als nodig;
- Je biedt administratieve ondersteuning aan het back-office;
- Je beantwoordt inkomende oproepen van verzekerden en makelaars;
- Je verstrekt informatie over interne processen, organisatorische stappen en verwachte tijdschema's;
- Je houdt de database up-to-date.
- Je hebt een bewezen ervaring in het vakgebied;
- Je beheerst zowel het Frans als het Nederlands uitstekend (B2);
- Je neemt initiatief en levert werk van hoge kwaliteit;
- Je hebt sterke organisatorische vaardigheden, plant je taken goed en weet prioriteiten te stellen;
- Je hebt een goede beheersing van de Office-suite.
- Een studentenjob in augustus (minimum 20 dagen);
- Variabele werkuren;
- Een trainingsweek eind juli om je op de job voor te bereiden;
- Een participatieve en menselijke werkomgeving waarin welzijn op het werk centraal staat;
- Mogelijkheid om thuis te werken na een positieve beoordeling door de managers.