Administratief Assistent

Actief Interim

  • Zonnebeke, West-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 6 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij klaar om de spil te worden in het aankoopproces?Krijg jij energie van plannen, organiseren en communiceren met verschillende partijen?Wil je een sleutelrol spelen in het bestelproces van verpakkingsmateriaal en tegelijk bijdragen aan een vlot draaiende productie?Dan is de functie van Purchase Officer jou op het lijf geschreven!Functieomschrijving:
  • Rechterhand van de Purchase Manager: je neemt administratieve taken over en ondersteunt bij de dagelijkse werking.
  • Bestellen en afroepen van verpakkingen, afgestemd op het productieplan en de verwachte noden.
  • Opvolgen van orderbevestigingen en leveringen om een vlotte aanvoer te garanderen.
  • Bewaken van voorraadniveaus en zorgen voor optimale beschikbaarheid.
  • Behandelen en opvolgen van klachten rond kwaliteit en leveringen, en zorgen voor passende oplossingen.
  • Beheren van contracten en prijsafspraken in het ERP-systeem (SAP).
  • Controleren van afwijkende facturen en nauwkeurig beheren van masterdata.
  • Flexibel inspelen op productiewijzigingen en leveringsproblemen bij leveranciers.
  • Rapporteren aan de Purchase Manager.
Wat wij van jou vragen:
  • Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt een achtergrond of sterke interesse in technische of economische domeinen.
  • Je hebt enkele jaren ervaring in een productieomgeving; ervaring in een vergelijkbare rol is een troef.
  • Je bent stressbestendig, energiek en sterk in time management.
  • Je werkt zelfstandig, proactief en hands-on.
  • Je communiceert vlot in Nederlands, Frans en Engels (mondeling en schriftelijk).
  • Pluspunt: ervaring met SAP.
Wat wij jou bieden:
  • Deelname aan een groeitraject waarin jijzelf én de organisatie verder kunnen ontwikkelen.
  • Een veelzijdige en uitdagende functie in een internationale, dynamische en collegiale werkomgeving.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen.
  • Ruimte om opleidingen te volgen en door te groeien in jouw functie.
  • Goede work-life balans dankzij glijdende uren en 6 ADV-dagen.
  • De kans om dagelijks bij te dragen aan een heerlijk avontuur waar mensen wereldwijd van genieten.
Interesse?Druk dan snel op de blauwe knop en solliciteer zo in minder dan vijf minuten!Of contacteer ons via:Telefoon: 057/ 40 90 40Mail: actief.ieper@actief.be

Actief Interim