
Accountant
- Aalst, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Opstellen van creditnota's en onderhouden van contact met leveranciers en klanten via mail of telefoon;
- Controleren en goedkeuren van aan- en verkoopfacturen;
- Voorbereiden van btw-aangiften;
- Beheren van ad-hoc administratieve taken en fungeren als de rechterhand van de zaakvoerder;
- Samenwerken met een extern boekhoudkantoor;
- Voorbereiden van maandafsluitingen;
- Actief meedenken over procesoptimalisatie om efficiënter te werken.
- Uitstekende kennis van Nederlands en basiskennis van Engels;
- Het vermogen om nauwkeurig en gestructureerd te werken;
- Stressbestendigheid in een sector met variabele werkdruk;
- Ervaring met boekhoudprogramma's zoals Exact Online is een vereiste;
- Een rustige persoonlijkheid met zin voor groei binnen het bedrijf;
- Algemene administratieve kennis en affiniteit met de retailsector.
- Een aantrekkelijk maandloon afhankelijk van jouw ervaring;
- Extra voordelen zoals maaltijdcheques, netto-onkostenvergoeding en personeelskortingen van 40%;
- Een voltijdse tewerkstelling van 37,5 uur per week met de mogelijkheid om overuren in verlof op te nemen;
- Een stimulerende werkplek in een groeiend, centraal gevestigd bedrijf in Aalst.