Expert financiën (A1a-A3a)
Stad Wervik
- Wervik, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
Analytisch vermogen : kunnen interpreteren van financiële gegevens en trends om strategische beslissingen te ondersteunen
Communicatievaardigheden : duidelijk en overtuigend kunnen presteren, zowel mondeling als schriftelijk, om financiële inzichten begrijpelijk te maken voor niet-financiële stakeholders
Digitale vaardigheden en het vermogen om procesoptimalisatie met processen te digitaliseren.
Samenwerking en inlevingsvermogen. Snel kunnen schakelen tussen verschillende financiële vraagstukken, rekening houden met de belangen van diverse stakeholders zijn nodige vaardigheden om op een fijne manier samen te werken rond cijfers en budgetten in de organisatie.
Stakeholder engagement : Actief betrokken zijn bij besluitvormingsprocessen en het vermogen om financiële strategieën af te stemmen op de bredere bedrijfsdoelen.
Strategisch en innovatief denken : Het vermogen om financiële processen te verbeteren en innovatieve oplossingen te bedenken voor complexe vraagstukken.De kandidaturen dienen uiterlijk op donderdag 02 oktober 2025 te worden ingediend (sollicitatiebrief, CV, afschrift van het diploma en uittreksel uit het strafregister), dit via www.wervik.be/vacatures (Jobtoolz). Ze worden gericht aan het college van burgemeester en schepenen.Een uitdagende job binnen een dynamisch team in een groeiende organisatie.Verloning op masterniveau, waarbij alle relevante werkervaring bij vorige werkgevers in aanmerking wordt genomen bij de weddeberekening.Maaltijdcheques van 8 euro.Gratis hospitalisatieverzekering.Fietsvergoeding woon-werkverkeer (0,36 euro per kilometer).Mogelijkheid om in te tekenen op een zeer voordelige groepsaankoop van (elektrische) fietsen.Tweede pensioenpijler (3 %)Personeelskaart met diverse kortingen.Aandacht voor work-lifebalance : mogelijkheid tot thuiswerk (maximum acht dagen per maand)Minimum 32 verlofdagen per volledig gewerkt jaar + 14 feestdagen + 2 dagen vrijstelling.Mogelijkheid tot deelname aan diverse sociale activiteiten.