
Commercieel administratief coördinator
- Turnhout, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Opstellen en beheren van offertes, rapporten, FAQ's en presentaties.
- Samenvatten van klantenbezoeken en voorbereiden van verkoopdossiers.
- Structureren van klantinformatie, aanmaken van verkoopdocumentatie en intern delen via platforms (zoals SharePoint).
- Mee uitdenken van procesverbeteringen in samenwerking met Sales & Operations.
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne vragen rond verkoopondersteuning.
- Handhaven van overzicht, structuur en consistentie in een snel veranderende omgeving.
- Minstens een eerste ervaring in een ondersteunende administratieve rol, idealiter in een commerciële context.
- Vlot taalgebruik en sterke communicatieve vaardigheden, mondeling én schriftelijk.
- Zelfstandigheid en het vermogen om prioriteiten te stellen.
- Maturiteit, discretie en emotionele intelligentie in de samenwerking met collega's uit verschillende niveaus van de organisatie.
- Een scherp oog voor detail en sterke organisatorische vaardigheden.
- Vlot met digitale tools: ervaring met CRM-systemen is een plus.
- Een vast contract bij een stabiele en ambitieuze organisatie.
- Ruimte voor persoonlijke groei dankzij coaching en opleidingen.
- Flexibele werkuren en de mogelijkheid om hybride te werken (1 à 2 dagen per week).
- Een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met:
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- Maaltijd- en ecocheques
- Onkostenvergoeding
- Toegang tot een uitgebreid voordelenplatform
- Deelname aan het intern flexplan