
Klantenservice Medewerker Depannage FRANS/NED/ENG
- Hasselt, Limburg
- € 2.500-2.600 per maand
- Vast
- Voltijds
- Beheren van telefoongesprekken en e-mails: Het afhandelen van klantvragen en het betrekken van relevante partijen indien nodig.
- Informatie verzamelen en controleren van gegevens nauwkeurigheid en volledigheid.
- Technische ondersteuning bieden en contact onderhouden met werkplaatsen om een technicus in te plannen voor vrachtwagenreparaties.
- Alle betrokken partijen op de hoogte houden van de status van reparaties.
- Overzien en onderhouden van overeenkomsten met klanten en serviceproviders.
- Zorgen voor een tijdige oplossing van contract gerelateerde zaken.
- Werkuren; Daguren (Eerst een opleiding van 2 a 3 maanden)
- Taal: Nederlands, Engels en Frans zeer goed.
- Computervaardigheden: Bekendheid met Microsoft Office-toepassingen (Word, Excel, Outlook, ...).
- Effectieve telefonische communicatie: Vermogen om duidelijk en professioneel te communiceren met klanten en technici.
- Probleemanalyse en probleemoplossing: Vaardigheid om situaties te analyseren en passende oplossingen te vinden.
- Klant- en resultaatgericht: Focus op het bieden van uitstekende klantenservice en het behalen van gewenste resultaten.
- Nauwkeurig en hoge werkstandaard: Aandacht voor detail en precisie bij het hanteren van informatie en gegevens.
- Multitasker en stressbestendig: Vermogen om meerdere taken te beheren en onder druk te werken.
- Een stimulerende en lonende baan met volop mogelijkheden voor leren en persoonlijke ontwikkeling.
- De kans om te werken in een multiculturele omgeving met een positieve sfeer en vriendelijke collega's.
- Een competitief salaris dat jouw bijdragen aan ons team weerspiegelt.
- Als je een gemotiveerd individu bent met een passie voor klantenservice en technische ondersteuning, moedigen we je aan om te solliciteren naar deze spannende positie.
- Loonvork: 2500€ - 2600€ /maand, 100€ bruto extra na vast contract.