
Category Growth Manager
- Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Het vertalen van data en marktinzichten naar slimme beslissingen rond assortiment, pricing en marges
- Het ondersteunen van het sourcingteam: welke modellen moeten beschikbaar zijn
- Het uitdenken en verfijnen van pricingstrategieën zodat de producten snel roteren én rendabel verkocht worden
- Samen met de marketingcollega's meewerken aan campagnes en experimenten (A/B testing, funnel optimalisatie en nieuwe productlanceringen)
- Concurrentie en trends in de gaten houden en dit vertalen naar concrete verbeterkansen
- Adviseren over groei-initiatieven en strategieën om klanten beter te bereiken en te activeren
- Je bent iemand die energie krijgt van data vertalen naar concrete acties en impact maken op de business
- Je hebt een achtergrond in business, economie of data en hebt al enkele jaren ervaring in een analytische rol (category management, pricing, revenue manager etc.)
- Cijfers, marktinzichten en pricing kennen geen geheimen voor jou
- Je schakelt vlot tussen analytisch en creatief denken: de ene dag doe je een deep dive in data, de andere dag denk je mee over campagnes of nieuwe productlanceringen
- Je communiceert helder en overtuigend (je spreekt vloeiend Nederlands en Engels - Frans is een plus)
- Je voelt je thuis in een scale-up omgeving waar verandering de norm is en waar initiatief nemen beloond wordt
- Een uitdagende rol met veel verantwoordelijkheid en automatie in een groeiende internationale omgeving
- De kans om mee te bouwen aan een scale-up in volle expansie, met directie impact op de business
- Hybride werkmodel: 3 dagen op kantoor en 2 thuiswerkdagen
- Competitief salarispakket
- Mogelijkheid tot een aandelenpakket
- 27 vakantiedagen
- GSM-abonnement en laptop
- Een dynamische, ondernemende en ambitieuze bedrijfscultuur waar vertrouwen, ownership en persoonlijke groei centraal staan