Marketing en backoffice medewerker

Actief Interim

  • Adegem, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 19 uren geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij zowel commercieel als creatief ingesteld, houd je van klantgericht werken én wil je actief bijdragen aan marketing- en communicatieprojecten in een internationale omgeving? Dan zoeken wij jou!Voor een bedrijf gelegen te Adegem gespecialiseerd in de machinebouw zijn wij op zoek naar een specialist marketing en communication, je zal een sleutelrol vervullen in de commerciële backoffice en ondersteuning bieden aan de brand- en communicatiestrategieën. Je bent de sleutel tussen klanten, sales, agenten en marketing. Je draagt bij aan een optimale klantbeleving en een sterk merkverhaal.Jouw taken:Klant- & commerciële ondersteuning
  • je bent het aanspreekpunt voor klanten, beantwoordt vragen en biedt ondersteuning bij productinformatie, nieuwbrieven, toepassingen en service
  • je ondersteunt verkopers en agenten in hun offertes, documentatie en orderverwerking en bewaakt een vlotte informatiestroom
  • je beheert onze klantendatabase en beheert het CRM-systeem
  • je draagt bij aan een optimalisatie van onze communicatie in onze processen
Marketing & communicatie
  • je ontwikkelt, bewerkt en beheert content voor onze (internationale) online en offlinemarketingkanalen
  • je ondersteunt bij marketingcampagnes, beurzen, PR-events en de ontwikkeling van marketingmaterialen (brochures, gadgets, enz.)
  • je volgt online campagnes op (Meta, SEA) en helpt bij analyse en bijsturing
  • je bewaakt budgetten en kijkt kritisch naar de ROI van marketingactiviteiten
  • je fungeert als brug tussen klantinzichten en marketingstrategie en draagt ideeën aan op basis van praktijkervaring
Wat wij van jou vragen:
  • je bent communicatief sterk, klantgericht en hebt uitstekende beheersing van Nederlands, Engels
  • je beschikt over een bachelor in marketing, communicatie of een vergelijkbare opleiding
  • je hebt ervaring of sterke interesse in contentcreatie, events en marketingcommunicatie
  • je bent nauwkeurig, zelfstandig én een echte teamplayer
  • je kunt goed plannen en organiseren en verliest geen detail uit het oog
  • je hebt kennis van grafische vaardigheden (zoals Canva of InDesign)
Wat wij jou bieden:
  • een afwisselende functie met impact - op klantrelaties én merkpositionering
  • werken in een stabiel, solvabel en dynamisch bedrijf met een uniek internationaal product
  • wij bieden alle kansen: een autonome functie met brede verantwoordelijkheden, diverse ontwikkelingsmogelijkheden en veel ruimte voor eigen initiatief, creativiteit en ontwikkeling
  • nauwe samenwerking met o.a. de CEO, de Site Director, sales, agents en marketing
  • een open, collegiale sfeer met korte communicatielijnen
  • flexibiliteit: zowel voltijds (38,5u) als deeltijdse invulling is mogelijk
  • marktconform salaris en goede secundaire voorwaarden
Solliciteren doe je zo:
  • druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven
  • stuur je cv door naar actief.eeklo@actief.be
Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 092189390
Na je sollicitatie zullen we je contacteren om met jou in gesprek te gaan

Actief Interim