Ben jij een ondernemende projectarchitect die graag projecten van A tot Z in handen neemt? Bij Parallel krijg je de kans om uiteenlopende en uitdagende dossiers te beheren: van haalbaarheidsstudies en projectadvies tot omgevingsvergunningen en werfopvolging. Je werkt vandaag vanuit ons kantoor in Turnhout, maar eind dit jaar verhuizen we naar een gloednieuw en inspirerend kantoor in Hoogstraten. Parallel - de perfecte plaats om mee te bouwen aan onze toekomst én die van onze klanten.Wat zal je doen?Je neemt projecten voor je rekening van A tot Z: klantencontacten, overleg overheden, dossier samenstellen en opvolgen, werf initiëren, werven opvolgen, etc.Aansturen van tekenaars en het bouwkundig team behoort tot je dagdagelijkse planning.Je beheert je dossiers zelfstandig en draagt mee verantwoordelijkheid voor het aantrekken en opvolgen van nieuwe opdrachten.Je gaat actief en proactief aan de slag, met oog voor kwaliteit en vooruitgang.Je behandelt een grote diversiteit aan dossiers, zoals:Project- en vastgoedadviesBouwadviesDuurzaam (ver) bouwenZonevreemd (ver) bouwenProjecten (appartementen, gemengde projecten, etc.)Retail en kantorenKMO- en industrieprojectenLandbouwgebouwenWoningen en bijgebouwenWie ben jij?Je werkt zelfstandig en neemt verantwoordelijkheid in je projecten.Je beschikt over een sterke dosis ondernemingszin.Uitdagingen ga je met plezier en vastberadenheid aan.Je bent een trekker in dossiers.Diversiteit in dossiers, daar hou je van!Je bent proactief ingesteld.Ben je stedenbouwkundig op de hoogte van de meest recente regelgeving? Dat is voor ons een echte plus!Wat bieden we?Je komt terecht in een ondernemend bedrijf van gedreven vakmensen die ook tijd maken voor plezier.Bij Parallel geloven wij in flexibiliteit en werken we graag een formule uit die bij jou past.Wens je als zelfstandige bij ons aan de slag te gaan?Loon en arbeidsvoorwaarden zijn te bespreken.Ook het werkregime is bespreekbaar, 3 of 4 dagen, of liever voltijds? We bekijken hoe we gezamenlijk een planning kunnen opstellen.Wens je vast in dienst te komen?Wij voorzien tal van professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket.Een daadkrachtig loon en voordelenNaast je competitief brutoloon ontvang je maaltijdcheques van €8,00/ gewerkte dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc. Daarnaast kan je je loonpakket zelf verder optimaliseren met ons flex income plan (lease fiets, aankoop smartphone, laptop, tablet, extra verlofdagen, etc.)Investeren in jouw expertise en groeiWe voorzien interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. We motiveren ondernemerschap en het in handen nemen van je eigen carrière.Stimulerend en betrouwbare werkomgevingWe hanteren hier een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV-dagen) en de mogelijkheid tot thuiswerken.We doen het samenJe kan rekenen op geweldige collega's, een actief feest comité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naartoe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep en vers fruit om je energie op peil te houden.