
Administratieve en commercieel dossierbeheerder verzekeringen
- Turnhout, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon
- Je werkt offertes + polissen uit voor de klant (particulier)
- Op termijn neem je een trekkersrol, advies functie op
- Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden
- Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO)
- De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeld
- Doorgroeimogelijkheden
- Networking en aanwezigheid op events
- Je kwaliteiten:Je hebt uitstekende communicatieve en administratieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- Bachelor en/ of Master denkniveau VB. Rechtspraktijk, Handelswetenschappen, Rechten, Financiën-Verzekeringen, ...
- + 1 jaar ervaring richting verzekeringen
- Je kan autonoom werken, maar je komt graag terecht in een team
- Je bent gemotiveerd om alles uit de kast te halen en je ware potentieel te ontdekken!
- Je hebt aandacht voor details en denkt probleemoplossend.
- Klantgerichtheid
- Je komt terecht in een dynamische werkomgeving waar je kan groeien in je job
- Optie vast
- Correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen VB. MC, EC, laptop, ...
- Bedrijfswagen
- Voltijdse tewerkstelling
- Werkzekerheid
- Fijne sfeer en open communicatie + regelmatig leuke events en uitjes met de collega's