Medewerker facturatie en boekhouding

Planet Group Interim

  • Lokeren, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 23 dagen geleden
Voor een logistiek bedrijf met een modern distributiecentrum in de regio Lokeren zoeken we een administratieve medewerker die zorgt voor een correcte en tijdige facturatie en nauw samenwerkt met de boekhouding. Je bent een belangrijke schakel tussen operationele afdelingen en financiële administratie.Dit is wie we zoeken
  • Voorbereiden en opmaken van verkoopfacturen op basis van transportdocumenten.
  • Opvolgen van debiteuren en betalingen, inclusief klantcontact bij betalingsachterstanden.
  • Opstellen van maandelijkse KPI-rapporteringen voor transportklanten.
  • Inboeken van leveranciers- en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.
  • Controleren en verwerken van facturen van onderaannemers.
Dit neem je mee
  • Nauwkeurig en cijfermatig sterk.
  • Ervaring in administratieve en/of boekhoudkundige taken is een pluspunt.
  • Goede kennis van MS Office en bij voorkeur ervaring met boekhoudsoftware.
  • Verantwoordelijk en teamgericht.
Aanbod
  • Voltijds contract van onbepaalde duur.
  • 20 verlofdagen, 6 betaalde ADV-dagen en 4 sectorale verlofdagen (waarvan 1 na een jaar dienst).
  • Maaltijdcheques (€8), ecocheques en hospitalisatieverzekering.
  • Moderne werkplek in een recent distributiecentrum.
  • Standplaats: Lokeren, nabij de E17.

Planet Group Interim