Customer Service medewerker B to B - Benelux (4/5de of fulltime)

Manpower

  • Oostende, West-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Client Description:MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!Onze klant is een vooraanstaand Belgisch familiebedrijf, wereldwijd bekend om zijn hoogkwalitatieve 3D-producten.Met een uitgebreid assortiment brengen ze verfijning en elegantie in architecturale ontwerpen over de hele wereld. Hun producten worden verdeeld in meer dan 90 landen.Samen met hen zijn we op zoek naar een CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER voor de Benelux markt voor direct vaste aanwerving op 4/5de of fulltime basis
Job Description:
  • Als Customer Service Medewerker B to B speel je een essentiële rol in het ondersteunen van onze zakelijke klanten in de Benelux markt.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en staat garant voor een vlotte en professionele communicatie.
  • Je beheert bestellingen, lost eventuele problemen op en biedt ondersteuning bij vragen over onze producten en diensten.
  • Daarnaast werk je nauw samen met andere afdelingen binnen het bedrijf om ervoor te zorgen dat de behoeften van onze klanten worden vervuld en dat onze producten tijdig worden geleverd.
Jouw verantwoordelijkheden:
  • Beheren van inkomende telefoongesprekken, e-mails en andere correspondentie van zakelijke klanten
  • Verwerken van bestellingen, inclusief orderinvoer, opvolging en afhandeling van eventuele problemen met betrekking tot levering en facturatie
  • Verstrekken van productinformatie, prijsopgaven en technische ondersteuning aan klanten
  • Onderhouden van sterke klantrelaties en proactief oplossen van eventuele klachten of problemen
  • Samenwerken met interne teams zoals logistiek, verkoop en productontwikkeling om de algehele klanttevredenheid te waarborgen
Candidate Profile:
Als customer service medewerker voor de Benelux markt beschik je over de volgende competenties :
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels (zowel mondeling als schriftelijk) en goede kennis van het Frans
  • Ervaring in een klantgerichte rol, bij voorkeur in een B-to-B omgeving
  • Sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te beheren
  • Kennis van administratieve processen en ervaring met het werken met ERP-systemen is een pluspunt
  • Passie voor klantenservice en streven naar uitmuntendheid in elke interactie
What Client Offers:
  • Een dynamische en internationale werkomgeving binnen een toonaangevend bedrijf in zijn sector
  • Mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling
  • Competitief salaris en extralegale voordelen
  • Aangename sfeer
  • Glijdende werkuren
  • 20 dagen verlof + 12 ADV dagen
  • Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk bij fulltime tewerkstelling
  • Fulltime of 4/5de tewerkstelling
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur jouw CV t.a.v. Lisa naar officepeopleBrugge@manpower.be of bel ons op het nummer 0497 05 40 28
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met eventuele opzegtermijnen

Manpower