Talent Acquisition RPO

Partena

  • Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Partena Professional, een toonaangevende expert in human resources en ondernemerschap, is een van de grootste Belgische bedrijven die werken volgens een model van gedeeld leiderschap. Autonomie en verantwoordelijkheid, wendbaarheid en innovatie vormen de pijlers van onze manier van werken.Binnen ons wervingskantoor HR Partners, dat gespecialiseerd is in HR-functies, zoeken we een Talent Acquisition – Recruitment Process Outsourcing (RPO). Je maakt integraal deel uit van de organisatie van onze klant en fungeert als een echte rekruteringspartner. Je bent verantwoordelijk voor het volledige rekruteringsproces, bouwt sterke relaties op met hiring managers en zorgt voor een vlekkeloze kandidaatervaring – volledig in lijn met de doelstellingen en cultuur van de klant.💼 Jouw verantwoordelijkheden :Beheer van het volledige rekruteringsproces van A tot Z namens de klant: van intakegesprek tot loonvoorstel:
  • Opbouwen en onderhouden van sterke talentpools voor zowel directe als toekomstige noden.
  • Uitvoeren van marktanalyses en talent research ter ondersteuning van de strategische planning.
  • Nauwe samenwerking met hiring managers en HR-partners om hun noden te begrijpen en advies te geven over de meest geschikte rekruteringsstrategie.
  • Actief sourcen, evalueren en voorstellen van gekwalificeerde kandidaten, met oog voor zowel technische als culturele fit.
  • Schrijven en publiceren van aantrekkelijke vacatures, afgestemd op de employer branding van de klant.
  • Organiseren van sollicitatiegesprekken en zorgen voor een vlotte en snelle communicatie met alle betrokken partijen.
  • Fungeren als ambassadeur van de klant en zorgen voor een professionele en naadloze rekruteringsbeleving.
⭐ Wie ben je?
  • Je hebt een bachelordiploma of master op zak.
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in end-to-end rekrutering, idealiter van white collar profielen.
  • Je hebt kennis van het Frans en het Nederlands (niveau C1).
  • Je bent resultaatgericht, service-minded en je haalt energie uit het behalen van doelstellingen.
  • Je communiceert vlot en bouwt sterke vertrouwensrelaties op met interne en externe stakeholders.
  • Je voelt je goed in een gestructureerde, procesgerichte omgeving waarin compliance belangrijk is.
  • Je werkt graag in teamverband in een stimulerende context.
  • Kennis van LinkedIn Recruiter en ervaring met ATS-systemen is een belangrijk pluspunt.
Wat bieden wij jou?🏡 Flexibiliteit en work/life balans:
  • Mogelijkheid tot telewerk en flexibele werkuren
  • 20 legale verlofdagen en 7 extra ADV-dagen (contract van 39u/week)
  • 1 extra vakantiedag per 5 jaar anciënniteit
💶 Aantrekkelijk en competitief loonpakket:
  • Vast contract (onbepaalde duur), eindejaarspremie en dubbel vakantiegeld
  • Nettobedrag van 11€ per gewerkte dag
  • Ecocheques tot €250/jaar
  • Laptop en GSM
  • Bedrijfswagen met laadkaart
  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
  • Cafetariaplan en mobiliteitsplan
🎓 Ontwikkelingsmogelijkheden:Niet alleen zijn er doorgroeikansen binnen je eigen team, je maakt ook deel uit van een groep van ongeveer 1.800 medewerkers met tal van interne mobiliteitsmogelijkheden. Je kan bovendien naast je hoofdrol ook nevenrollen opnemen. Dankzij onze eigen "Academy" kan je trainingen en workshops volgen om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.📧 Sollicitatieprocedure:Herken je jezelf in deze beschrijving en wil je een sleutelrol spelen in de rekruteringsstrategie van onze klanten? Sluit je dan aan bij ons team en help mee aan het bouwen van sterke en performante teams waarin de mens centraal staat!Partena Professional:Partena Professional is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies,onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek.

Partena