
Klantenbeheer Binnendienst (voltijds) - Regio Sint-Denijs-Westrem
- Zwijnaarde, Oost-Vlaanderen
- Interim
- Voltijds
- Telefonisch contact opnemen met bestaande klanten voor relatiebeheer en upselling.
- Opvolgen van klantvragen en offertes.
- Voorbereiden van voorstellen en presentaties.
- Ondersteunen van de Senior Accountmanager in operationele en administratieve taken.
- Signaleren van verbeterkansen in klantprocessen en het proactief aandragen van oplossingen.
- Je hebt een commerciële instelling en klantgericht denken zit in je DNA.
- Je bent communicatief sterk.
- Je werkt gestructureerd, zelfstandig en neemt initiatief.
- Ervaring in een vergelijkbare rol en/of met een B2B dienstverlening is een pré.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
- Veel aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling door trainingen en coaching.
- Een goed salaris.
- Extra legale voordelen.
- 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband.
- Een informele werksfeer met hulpvaardige en deskundige collega’s.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.