
Medewerker projectadministratie
- Limburg
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je staat in voor de administratieve opstart van een bouwdossier ( werfmeldingen, AO, aanvragen van verzekeringen en nutsleidingen, overzetten van calculatie naar werkbegroting, VGM plan, aanvraag borg,...)
- Tijdens de uitvoering van de werken sta je in voor de opmaak van technische fiches, briefwisseling, vorderingsstaten, facturatie en controle van inkomende facturen.
- Je verzorgt alle inkomende en uitgaande correspondentie ivm de toegewezen projecten en ziet er op toe dat de communicatie tijdig verloopt.
- Je zorgt voor de administratie voor het dossier in oplevering: asbuilt, eindvorderingen afsluit van de administratieve flows.
- Je beschikt over een bachelor diploma bedrijfsmanagement of gelijkgesteld door ervaring.
- Een goede kennis van het Nederlands aangevuld door een degelijke basis kennis Frans en Engels.
- Je kan werken met MS office (Navision, key entry of easy form zijn een plus)
- Een competitieve verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, eco-cheques, groepsverzekering,..
- 32 verlofdagen (incl 12 ADV dagen.
- Interne en Externe opleidingen.