Hoofd Customer Service en Back Office Sales

Konvert

  • Jette, Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 26 dagen geleden
Samen met je team zorg je voor de opname van de klantenbestellingen. Verder ben je in deze rol verantwoordelijk om elke klantvraag tot een goede oplossing te brengen. Afhankelijk van de klantvraag betrek je andere, gepaste diensten hierin. Je staat borg voor een correcte en tijdige uitvoering van de activiteiten van je team. In dat kader identificeer je typisch ook Best Practices van en voor je team en werk je aan proces- en performantieverbeteringen. Je neemt de leiding in het Back Office Sales gebeuren in overleg en afspraak met de Sales Manager.
  • Je hebt een Bachelor niveau of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt bij voorkeur ervaring binnen customer service en/of sales
  • Klantgerichtheid is één van je sterkste eigenschappen
  • Je bent gestructureerd en hebt sterke administratieve vaardigheden
  • Je denkt en handelt probleemoplossend met de nodige daadkracht
  • Je hebt een sterk engagement m.b.t. het realiseren van je gestelde verantwoordelijkheden en je bent een echte teamspeler
  • Je bent empathisch en assertief
  • Je bent vlot Nederlands- en Franstalig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt een heel goede kennis van het MS Office pakket. Ervaring met een ERP-pakket is geen absolute must, wel een troef
Verkoopresultaten analyseren. Verbetertrajecten voorstellen. Processen voor dataverzameling bepalen. Prestatie-indicatoren uitwerken. Klantengegevens verzamelen. Klantenrelaties opvolgen. Het potentieel van een klant/prospect bepalen. Een databank beheren. Het klantengedrag analyseren. De toepassing van procedures controleren
  • Je komt terecht in een familiale, ruimdenkende en ambitieuze KMO.
  • Je krijgt alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien.
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijk marktconform loon.

Konvert