Administratief bediende

Randstad

  • Brussel
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 15 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarin je jouw commerciële skills kunt benutten? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste professional met sterke marketingvaardigheden, die klaar is om de administratieve verantwoordelijkheden van onze Office Agency afdeling op zich te nemen.
...Wij zoeken een administratief medewerker met commerciële flair die de verantwoordelijkheden van de Office Agency afdeling op zich neemt. Je bent de drijvende kracht achter marketingactiviteiten, anti-witwascontroles, en het up-to-date houden van onze database. Met sterke organisatorische vaardigheden ondersteun je ook bij financiële taken, IT-gerelateerde zaken, en evenementenplanning, waardoor je een essentiële rol speelt in het team.
toon meerBen jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarin je jouw commerciële skills kunt benutten? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste professional met sterke marketingvaardigheden, die klaar is om de administratieve verantwoordelijkheden van onze Office Agency afdeling op zich te nemen.Wij zoeken een administratief medewerker met commerciële flair die de verantwoordelijkheden van de Office Agency afdeling op zich neemt. Je bent de drijvende kracht achter marketingactiviteiten, anti-witwascontroles, en het up-to-date houden van onze database. Met sterke organisatorische vaardigheden ondersteun je ook bij financiële taken, IT-gerelateerde zaken, en evenementenplanning, waardoor je een essentiële rol speelt in het team.ervaring1-3 jaartaken
  • Rapporten en verslagen opmaken
  • Offertes opmaken
  • Bestellingen opvolgen
  • Contact leveranciers
  • Administratieve dossiers samenstellen
jouw aanbod- Je bent perfect drietalig: NL, FR & EN
- Je hebt minstens 1 jaar ervaring in administratie of sales
- Je hebt een goede kennis van MS Office
- Je bent proactief
- Je bent sterk in marketing en hebt uitstekende organisatorische vaardigheden
- Je hebt interesse in vastgoed
- Je bent een teamspeler
- Je bent sterk communicatiefons aanbod- Een aangename werksfeer
- Een tijdelijk contract ter vervanging van een collega (minimum: tot eind maart)
- 39h/week (kantooruren), met mogelijkheid op 2 dagen per week telewerken
- Salaris: €2600-3500 bruto/maandbedrijfsprofielOnze klant is gespecialiseerd in professioneel onroerend goed. Met een dynamisch team van zes toegewijde vertegenwoordigers hebben ze zich op de markt gepositioneerd in het verkrijgen van mandaten en het assisteren van klanten bij het vinden van ideale kantoorruimtes. ...Onze klant gelooft in een persoonlijke benadering en streven we naar duurzame relaties met zowel huurders als verhuurders. Het team van professionals, met uitgebreide kennis van de vastgoedmarkt, staat klaar om klanten te begeleiden bij elke stap van het huurproces. Ze nemen trots in het creëren van op maat gemaakte oplossingen die voldoen aan de specifieke behoeften van een diverse klantenkring.toon mindertoon meerOnze klant is gespecialiseerd in professioneel onroerend goed. Met een dynamisch team van zes toegewijde vertegenwoordigers hebben ze zich op de markt gepositioneerd in het verkrijgen van mandaten en het assisteren van klanten bij het vinden van ideale kantoorruimtes.
Onze klant gelooft in een persoonlijke benadering en streven we naar duurzame relaties met zowel huurders als verhuurders. Het team van professionals, met uitgebreide kennis van de vastgoedmarkt, staat klaar om klanten te begeleiden bij elke stap van het huurproces. Ze nemen trots in het creëren van op maat gemaakte oplossingen die voldoen aan de specifieke behoeften van een diverse klantenkring.sollicitatieprocedure.Benieuwd hoe het sollicitatieproces loopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5solliciteren is heel eenvoudig.Klik op de 'solliciteer nu'-knop, maak je profiel aan en motiveer waarom jij de beste kandidaat bent voor deze job. Tip: hou je profiel up-to-date, zodat je altijd snel kan solliciteren.2 van 5je ontvangt een bevestigingsmail.Zo weet je dat wij met je sollicitatie aan de slag gaan. Heel concreet bekijken we of jouw profiel beantwoordt aan de eisen van de job.3 van 5je komt in aanmerking!Dan nemen we contact op. We overlopen samen je cv en de verdere stappen van je sollicitatie (gesprek, testing, referenties, rondleiding, ...).4 van 5we bespreken je cv met onze klant.We maken hem duidelijk waarom jij de geknipte kandidaat bent. Zodra hij zijn feedback geeft - dat kan soms enkele dagen duren - brengen we je op de hoogte.5 van 5is het bedrijf enthousiast?…en ben jij dat ook nog altijd? Dan kan je het contract tekenen en is het tijd voor een feestje!contacteer ons.voor al je vragen neem contact op met.ASasmaa, sandra & angelavacatures in je mailbox.Makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wilt? Dat kan met de Randstad jobagent!e-mailadres*frequentieIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van jobagents. verzendenJob alert succesvol aangemaakt.je motivatiesolliciteercontracttypecontracttypejobs per sectorjobs per sectorcontacteer onscontacteer onsmy Randstadmy Randstadvoor werkgeversvoor werkgeversRandstad Belgium nv (BE0402.725.291), Randstad Construct nv (BE0438.801.472), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Randstad