
Sales Support Administrator
- Hemiksem, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Fungeren als centraal aanspreekpunt voor klanten en distributeurs in jouw regio;
- Beheren van het volledige order-to-cash proces: van orderinput en opvolging met interne partijen (zoals productie, magazijn, marketing, supply chain, ...) tot transport, facturatie en aftersales service;
- Nauwe samenwerking met commerciële managers en het bieden van administratieve ondersteuning;
- Fungeren als schakel tussen de interne organisatie en de klant door regelmatig af te stemmen met diverse interne afdelingen (logistiek, supply chain, productie, sales, marketing, enz.);
- Opvolging van forecasting in samenwerking met de supply chain-afdeling om productiepieken te voorkomen;
- Coördineren van transportconfiguraties en logistieke processen;
- Nemen van initiatief en logisch meedenken binnen de dagelijkse operaties.
- Beschikken over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring;
- Enige ervaring (1-5 jaar) in een relevante administratieve functie binnen logistiek of sales support is een plus, maar niet verplicht;
- Administratief sterk met oog voor detail en een klantgerichte, positieve instelling;
- Vlot schakelen in een snel veranderende omgeving en goed functionerend binnen een gestructureerd team;
- Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om sterke relaties op te bouwen;
- Vloeiend Nederlands en goede kennis van Engels. Kennis van Frans is een pluspunt;
- Hands-on mentaliteit, zelfstandig kunnen werken en een oplossingsgerichte aanpak;
- Affiniteit met ERP-systemen en bereidheid om te werken met semi-handmatige processen.
- Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf dat wereldwijd actief is;
- Een warme en familiale werksfeer binnen een divers team onder leiding van een betrokken teamleider;
- Competitief salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, gsm met abonnement, hospitalisatieverzekering, enz.;
- Een voltijdse tewerkstelling van 39 uren per week met glijdende uren (kernuren tussen 10:30 en 16:00) en een verkorte werkdag op vrijdag tot 15:30 uur;
- Een gedegen onboardingproces en ondersteuning, gericht op jouw persoonlijke ontwikkeling en groei binnen het bedrijf.