Coördinator Klantendienst en Afvalpreventie
Intradura
- Drogenbos, Vlaams Brabant Brussel
- Vast
- Voltijds
- de dagelijkse werking, dienstverlening en organisatie van de dienst Afvalpreventie & Duurzaamheid. Deze dienst ondersteunt de aangesloten gemeenten binnen het werkingsgebied van Intradura bij hun afvalpreventie- en sensibiliseringsbeleid en verzorgt ook de externe communicatie. Je stuurt de 3 medewerkers van de dienst aan, motiveert en evalueert hen. Onder jouw aansturing zal de bestaande dienst verder uitgebouwd worden en dient extra expertise te worden aangebracht en/of ontwikkeld. Je houdt bij dit alles sterk de focus op kwaliteit, kostenbeheersing en dienstverlening naar onze vennoten;
- de coördinatie van de werking van de Klantendienst waarbij je de 4 medewerkers van de Klantendienst aanstuurt en coacht. Je wordt hierin ondersteunt door de Teamleader die de dagdagelijkse operationele organisatie van de dienst op zich neemt. Jij waakt over de vlotte algemene werking van de dienst en de tevredenheid van de interne- en externe klanten. Je zet de krijtlijnen uit voor het beleid op middellange en lange termijn;
- de ondersteuning van de Directeur Operaties met input en adviezen bij de voorbereiding van dienstgebonden agendapunten voor de Raad van Bestuur. Samen met jouw teams volg je de behoeften van onze klanten op alsook wijzigingen in het wetgevend kader. Je werkt voorstellen uit en implementeert ze.
- Master diploma of bachelor diploma (mits gelijkwaardig door ervaring);
- Klantgericht en empathisch;
- Leidinggevende en coördinerende competenties;
- Ervaring in het aansturen van een team;
- Affiniteit met duurzaamheid en afvalpreventie;
- Sterke communicatieve vaardigheden in het Nederland (Frans is een pluspunt);
- Grondig, gefocust op kwaliteit en organisatie;
- Verantwoordelijk en betrokken;
- Flexibel (sporadisch weekend- en of avondactiviteiten);
- Vertrouwd met de courante softwarepakketten;
- In het bezit van een rijbewijs B.
- Functie met talrijke uitdagingen en verantwoordelijkheden, dit in een aangename werksfeer en binnen een dynamische organisatie met maatschappelijke impact. Bovendien een stabiele werkomgeving met een hoge werkzekerheid;
- Voltijds contract voor onbepaalde duur (38u-week, ma-vrij, met glijdende uurregeling);
- Maandloon volgens de weddenschalen van de openbare sector [A1a-A2a-A3a]. Nuttige, relevante werkervaring wordt in rekening gebracht bij de bepaling van de verloning;
- Maaltijdcheques, ecocheques;
- Gratis hospitalisatie- en groepsverzekering;
- Smartphone en professionele laptop;
- Woon-werkvergoeding, fietsvergoeding;
- Omniumverzekering en kilometervergoeding bij professioneel gebruik van de eigen wagen. Beschikbaarheid van een poolwagen;
- Aantrekkelijke verlofregeling (tot 40 dagen);
- Diverse opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
- Aandacht voor een goede work-lifebalans.
Solliciteer direct via bovenstaande button.
Belgievacature