Allround Administratief Medewerker - KMO (M/V/X)

Page Personnel

  • Lokeren, Oost-Vlaanderen
  • € 30.000-42.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 15 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
  • Inboeken en verwerken van orders, het plaatsen van bestellingen en de volledige opvolging hiervan van A tot Z.
  • Beheer van contracten, prijzen en klantenadministratie.
  • Onthaal van klanten en bezoekers, zowel fysiek als telefonisch.
  • Voorraadbeheer: opvolgen van de stock, vaststellen van tekorten en het plaatsen van bestellingen.
  • Correcte en tijdige facturatie en opvolging van betalingen.
  • Dagelijks contact met zowel Nederlandstalige als Franstalige klanten - een goede kennis van beide talen is vereist.
Breed takenpakket met ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheidMooie speler in hun sector met internationale projecten
  • Je beschikt over een diploma of relevante ervaring in administratie en klantencontact.
  • Je bent organisatorisch sterk, nauwkeurig en klantgericht.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.
  • Je hebt ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel) en je leert snel nieuwe systemen aan, zoals ons aankoop-/verkoopsysteem (Exact).
  • Je kan zelfstandig werken en hebt geen moeite met multitasking in een dynamische omgeving.
Onze klant is een stabiel en groeiend bedrijf actief in een technische B2B-omgeving. Ze bieden totaaloplossingen aan professionele klanten in binnen- en buitenland en beheren het volledige proces in eigen beheer. Binnen het team heerst een no-nonsense cultuur met ruimte voor initiatief en samenwerking.
  • Een voltijdse functie in een stabiel en groeiend bedrijf te Lokeren.
  • Een boeiende en afwisselende job met ruimte voor initiatief.
  • Een marktconform loon, in functie van je ervaring en competenties.
  • Vrij in te plannen verlofdagen, met collectief verlof tussen Kerst en Nieuwjaar.

Page Personnel