
Facturatie Bediende
- Zeebrugge, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Op basis van de inkomende facturen van onderaannemers stel je facturen op;
- Je voegt hierbij extrakosten (zoals tolgeld) aan toe;
- Je bezorgt deze facturen aan de klant en volgt deze verder op;
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant bij vragen rond facturatie;
- Je controleert inkomende facturen van onderaannemers;
- Je verwerkt deze facturen in de facturatiesoftware.
- Je beschikt over een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring in een administratieve functie;
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en spreekt/schrijft ook goed Engels;
- Je werkt vlot in de courante MS Office toepassingen en vindt voornamelijk vlot je weg in Excel;
- Je bent stressbestendig in drukkere periodes en kan snel schakelen;
- Je bent nauwkeurig en werkt graag met cijfers;
- Je bent leergierig en staat ervoor open om nieuwe zaken aan te leren zodat je blijft groeien in je job en binnen de firma.
- Een fulltime of 4/5de tewerkstelling in een glijdend uurrooster (starten tussen 7u30-9u30);
- Een plaatsje in een bedrijf en een team waar er enorme teamgeest hangt;
- Een mooi loonpakket aangevuld met maaltijdcheques en een thuiswerkvergoeding (en een groeps- en
- ospitalisatieverzekering bij vaste indiensttreding);
- De mogelijkheid om na de opleiding 2 dagen van thuis uit te werken;
- 20 verlofdagen + 6 ADV dagen + 4 sectorale dagen;
- Een vaste functie te starten op interimbasis of onmiddellijk met een contract onbepaalde duur.
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.