
hulpboekhouder
- Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je protesteert foutieve aankoopfacturen bij de leveranciers.
- Je beheert de finance mailbox door inkomende mails toe te kennen aan de juiste mailboxen.
- Je staat in voor het dagelijks inboeken van bankafschriften.
- Je maakt nieuwe leveranciers aan in het systeem en volgt alle administratieve stappen correct op.
- Je volgt dagelijks de niet-toegekende ontvangsten op en wijst deze nauwgezet toe.
- Je neemt contact op met het credit & collections team om openstaande klanten af te punten.
- Je vraagt ontbrekende facturen op en volgt domiciliëringen zorgvuldig op.
- Je ondersteunt Treasury met diverse administratieve taken.
- Je onderhoudt je vakkennis en technische expertise, zodat je optimaal inzetbaar bent binnen het team.
- Je hebt een opleiding in boekhouding afgerond.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
- Je hebt een sterke kennis van Excel en kan er vlot mee werken.
- Je bent een communicatief vaardige teamspeler.
- Thuiswerkopties tot 3 dagen per week.
- Glijdende werkuren voor een betere werk-privébalans.
- 12 extra ADV-dagen bovenop je wettelijke vakantiedagen.
- Uitgebreide aanvullende verzekeringen.
- Maaltijdcheques en ecocheques.
- Participatie aan fijne bedrijfsevenementen.