
Personal Assistant
- Kontich, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je bent verantwoordelijk voor het agendabeheer van de CEO.
- Je beheert de mailbox en kan de prioriteiten hieruit halen.
- Je biedt ondersteuning bij administratie, facturatie en rapporten.
- Je volgt de actiepunten die uit verschillende meetings komen verder op en werkt achter de schermen hier aan mee.
- Je doet de voorbereiding van de managementcommunicatie.
- Je hebt een bachelor of master op zak aangevuld met enkele jaren relevante werkervaring. Je hebt gewerkt als Management Assistant of Personal Assistant.
- Je spreekt perfect Nederlands en je hebt een sterke kennis Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt.
- Je hebt een zeer goede kennis van het MS Office pakket.
- Je kan goed multitasken en bent goed in het bepalen van jouw prioriteiten.
- Je kan een verbindende rol op jou nemen. Betrouwbaarheid, communicatie en diplomatie is hierbij heel belangrijk.
- Je komt terecht in een internationaal bedrijf met een familiaal karakter
- Het gaat om een vaste job. Je werkt op fulltime basis, maar 4/5e is ook bespreekbaar.
- Je werkt 40u per week. Je hebt recht op 32 vakantiedagen.
- Het brutoloon wordt aangevuld met interessante extralegale voordelen. Je ontvangt maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques... Ook een bedrijfswagen kan tot de mogelijkheden horen.