
Logistiek Administratief Bediende - Aalst
- Aalst, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
Beantwoorden van klantvragen via telefoon en mail op een professionele en klantgerichte manier
Nauwkeurig verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande goederen
Opstellen van vervoersdocumenten en het verzorgen van correcte administratie
Voorraadbeheer, opvolging van palletruilen, en voorbereiding van de wekelijkse en maandelijkse facturatie
Efficiënt inplannen van afspraken en onderhouden van klantcontact
Werken met specifieke software en een ERP-systeemJouw profiel Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring in een administratieve of logistieke functie
Je spreekt vlot Nederlands én Frans; een goede kennis van het Engels is een plus
Je bent communicatief sterk, klantgericht en nauwkeurig
Je werkt vlot met computers en leert snel nieuwe systemen aan
Je bent goed in plannen en blijft kalm onder druk
Je bent een teamplayer met een flexibele, positieve ingesteldheidAanbodAantrekkelijk loon, afgestemd op jouw ervaring
Extralegale voordelen, waaronder:GroepsverzekeringHospitalisatieverzekering (met eigen bijdrage)Woon-werkvergoeding13de maandEcocheques (€250/jaar)6 ADV-dagen + 3 extralegale vakantiedagen1 dag thuiswerk na inwerkperiodeVaste werkuren:
Maandag t.e.m. donderdag: 9u - 17u45
Vrijdag: 9u - 17uEen warme, informele werksfeer met toffe collega’s
Een voltijdse job met toekomstperspectief in een boeiende sector
Ruimte om te groeien en jezelf verder te ontwikkelenPS: Een belangrijk deel van de winst die WaW maakt door jou te werk te stellen gaat naar het sociaal project Make it Work. Zo draag je op jouw manier bij aan meer kansen voor moeilijk plaatsbare jongeren.