Customer Service Medewerker B2C - Frans
Select HR
- Tessenderlo, Limburg
- Vast
- Voltijds
- Je behandelt inkomende calls over bestellingen, leveringen, facturatie en technische vraagstukken.
- Bij (technische) vraagstukken zorg je voor een juiste probleemanalyse, registratie en beantwoording en indien nodig schakel je een specialist in.
- Je informeert op een proactieve en tijdige wijze naar de tevredenheid over de producten en diensten.
- Je voorziet een juiste administratieve afhandeling. Je verwerkt hierbij de inkomende orders, mutaties en facturering en voert de prijzen en contracten in.
- Daarnaast verzorg je de contracthernieuwingen en contractoverdrachten.
- Je adviseert klanten over de veiligheid van het product
- Bachelor of gelijkwaardig door ongeveer 3 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie;
- Reeds gewerkt in een soortgelijke functie;
- Functionele kennis MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Vlot tweetalig in woord en geschrift: Nederlands en Frans. Duits is een pluspunt;
- Je bezit goede communicatieve/commerciële vaardigheden waarin overtuigingskracht en assertiviteit een belangrijke rol spelen;
- Je bent een goede teamwerker met een service- en klantgerichte instelling, je bent resultaatgericht en hebt een groot probleemoplossend vermogen;
- Je hebt steeds oog voor detail, werkt taken tijdig, nauwgezet en volgens prioriteiten af.
- Een uitdagende functie in een internationale omgeving
- Aandacht voor professionele en persoonlijke groei
- Een attractief salaris (3200 EUR/maand voor iemand met 1 jaar ervaring) alsook met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Maaltijdcheques
- 12 ADV, 38u/week
- Groeps- en hospitisatieverzekering
- Flexibiliteit: mogelijkheid tot thuiswerk en glijtijden
- Een open en informele omgeving, met veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid.