Customer Service Medewerker B2C - Frans

Select HR

  • Tessenderlo, Limburg
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Description de fonctionJe maakt deel uit van de afdeling Customer Service waar je samen met je 5 collega's streeft naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid.In deze afwisselden en uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor:
  • Je behandelt inkomende calls over bestellingen, leveringen, facturatie en technische vraagstukken.
  • Bij (technische) vraagstukken zorg je voor een juiste probleemanalyse, registratie en beantwoording en indien nodig schakel je een specialist in.
  • Je informeert op een proactieve en tijdige wijze naar de tevredenheid over de producten en diensten.
  • Je voorziet een juiste administratieve afhandeling. Je verwerkt hierbij de inkomende orders, mutaties en facturering en voert de prijzen en contracten in.
  • Daarnaast verzorg je de contracthernieuwingen en contractoverdrachten.
  • Je adviseert klanten over de veiligheid van het product
Profil
  • Bachelor of gelijkwaardig door ongeveer 3 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie;
  • Reeds gewerkt in een soortgelijke functie;
  • Functionele kennis MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Vlot tweetalig in woord en geschrift: Nederlands en Frans. Duits is een pluspunt;
  • Je bezit goede communicatieve/commerciële vaardigheden waarin overtuigingskracht en assertiviteit een belangrijke rol spelen;
  • Je bent een goede teamwerker met een service- en klantgerichte instelling, je bent resultaatgericht en hebt een groot probleemoplossend vermogen;
  • Je hebt steeds oog voor detail, werkt taken tijdig, nauwgezet en volgens prioriteiten af.
Descriptif de l'organisation et du départementVoor een stabiel en gezond bedrijf in Tessenderlo zoeken we momenteel een Customer Service Medewerker om het B2C-team te versterken. Offre
  • Een uitdagende functie in een internationale omgeving
  • Aandacht voor professionele en persoonlijke groei
  • Een attractief salaris (3200 EUR/maand voor iemand met 1 jaar ervaring) alsook met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden:
  • Maaltijdcheques
  • 12 ADV, 38u/week
  • Groeps- en hospitisatieverzekering
  • Flexibiliteit: mogelijkheid tot thuiswerk en glijtijden
  • Een open en informele omgeving, met veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid.

Select HR