
All Around Administratief Bediende
- Merksem, Antwerpen
- € 4.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Onthaal: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en telefoons en zorgt voor een professionele en vriendelijke ontvangst.
- Algemene administratie: Je ondersteunt de dagelijkse werking met een breed scala aan administratieve taken (briefwisseling, klassement, voorbereiding van documenten, etc.).
- Allround ondersteuning: Je bent flexibel en springt bij waar nodig om de operationele flow te garanderen.
- Je hebt aantoonbare ervaring in een vergelijkbare administratieve functie.
- Ervaring met planning is een vereiste.
- Je bent proactief, kunt zelfstandig werken en functioneert uitstekend in een team.
- Je bent communicatief sterk en klantgericht.
- Je woont bij voorkeur in de regio Merksem.
- Een voltijdse betrekking met de intentie van een vast contract (interim met optie vast).
- Een aantrekkelijk bruto maandsalaris van €4000 voor mensen met ervaring.
- Een stabiel uurrooster in een 40-urenstelsel: van maandag tot vrijdag, 08:00 - 12:00 en 13:00 - 17:00.
- 12 ADV-dagen per jaar bovenop je wettelijke vakantiedagen.
- Een aangename werkomgeving in hun kantoor te Merksem, waar je deel uitmaakt van een klein en toegewijd team.