Adjunct Directeur WZC - Vilvoorde

Armonea

  • Vilvoorde, Vlaams Brabant
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Ons woonzorgcenntrum wzc De Stichel te Vilvoorde op zoek is naar een enthousiaste Adjunct Directeur WZC.De adjunct-directeur is verantwoordelijk voor de exploitatie van de woonvoorziening, waaronder personeelsbeheer, budgettering, marketing en bewonerszorg.Je job
  • Samen met de verantwoordelijken (verantwoordelijke keuken, verantwoordelijke schoonmaak, administratieve hulp, technicus) verantwoordelijk voor het beheer van een team van 7 tot 40
  • Zorgen voor het nodige personeel en de nodige planning
  • Opleiding en ontwikkeling van het personeel om ervoor te zorgen dat alle werknemers op de hoogte zijn van hun verantwoordelijkheden en rol in de gemeenschap.
  • Toezicht houden op de niet-zorgverlening door personeelsleden en eventuele problemen aanpakken om ervoor te zorgen dat het beleid en de procedures worden nageleefd.
  • De financiën van de faciliteit beheren, uitgaven beheren
  • Zorgen voor volledige bezetting van de site door middel van verkoop- en marketingactiviteiten
  • Coördinatie van sociale activiteiten en uitstapjes om de bewoners te helpen hun mentale en fysieke gezondheid op peil te houden.
  • Beoordelen van dossiers van bewoners om er zeker van te zijn dat zij voldoen aan de voo
...
  • Samen met de verantwoordelijken (verantwoordelijke keuken, verantwoordelijke schoonmaak, administratieve hulp, technicus) verantwoordelijk voor het beheer van een team van 7 tot 40
  • Zorgen voor het nodige personeel en de nodige planning
  • Opleiding en ontwikkeling van het personeel om ervoor te zorgen dat alle werknemers op de hoogte zijn van hun verantwoordelijkheden en rol in de gemeenschap.
  • Toezicht houden op de niet-zorgverlening door personeelsleden en eventuele problemen aanpakken om ervoor te zorgen dat het beleid en de procedures worden nageleefd.
  • De financiën van de faciliteit beheren, uitgaven beheren
  • Zorgen voor volledige bezetting van de site door middel van verkoop- en marketingactiviteiten
  • Coördinatie van sociale activiteiten en uitstapjes om de bewoners te helpen hun mentale en fysieke gezondheid op peil te houden.
  • Beoordelen van dossiers van bewoners om er zeker van te zijn dat zij voldoen aan de voorwaarden voor verblijf in de gemeenschap.
  • Handhaving van de kwaliteit van de niet-zorg door controle ter plaatse en regelmatige vergaderingen met het personeel en het management.
  • Ondersteuning van directeur bij afwezigheid en vakantieperiodes
  • Volgt de visie van de directeur en van de organisatie
  • Ondersteuning en begeleiding bieden aan familieleden van bewoners die hulp nodig hebben bij het nemen van beslissingen over de zorg voor hun dierbare.
  • Toezicht houden op de algemene activiteiten van de gemeenschap, waaronder het implementeren van nieuwe programma's in de keuken, schoonmaak, faciliteiten, administratie en ervoor zorgen dat aan de behoeften van de bewoners wordt voldaan.
  • Relaties ontwikkelen met alle belanghebbenden in de gemeenschap
  • Handhaving van de kwaliteit van de bouwplaats
Je profielKennis
  • Bachelor in zorgmanagement is extra
  • Zeer goede kennis van het MS Office-pakket
  • Financiën
Ervaring
  • Bij voorkeur een managementachtergrond met minimaal 5 jaar ervaring in relevante functies bij voorkeur in een social profit-omgeving, gezondheidszorg ...
Competencies
  • Goede kennis van het Frans en het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk. Vlotte kennis van het Engels is aanbevolen
  • Managementvaardigheden
  • Communicatieve vaardigheden
  • Motiverende vaardigheden
Wij bieden jou
  • Een boeiende job in een leuke bedrijf waar je kunt groeien in je rol.
  • Een vast contract met een aantrekkelijk salaris.

Armonea