Administratief medewerk(st)er - Commerciële binnendienst

Konvert

  • Wommelgem, Antwerpen
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 23 dagen geleden
Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker voor de commerciële binnendienst. Dit in een bedrijf te Wommelgem dat gespecialiseerd is in alles dat met verwarming te maken heeft.Jouw taken? Die zien er zo uit:
  • Je bent verantwoordelijk voor de ingave van bestellingen.
  • Offertes maken doe je op dagelijkse basis.
  • Je hebt contact met onze B2B klanten.
  • Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring met offertes, klantencontact,...
  • Je hebt technische feeling.
  • Stress? Dat geeft jou enkel vlinders.
  • Je bent communicatief.
  • Je spreekt goed Nederlands, want je komt in contact met heel wat klanten.
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren. Administratieve dossiers samenstellen Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren. Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies. Documenten coderen, klasseren en archiveren. Kopieerwerk verrichten. De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen Bestellingen plaatsen. Personen onthalen en hun vraag identificeren. Telefonische oproepen aannemen Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners Een boodschap noteren
  • uurrooster is 38u/week van 8 tot 12u 45 min pauze in middag MA-DO tot 16u30 VR tot 15u45.
  • Jouw loon is afhankelijk van jouw ervaring, daarnaast krijg je eco-cheques én een DKV hospitalisatie + (te bespreken) maaltijdcheques wanneer je vast in dienst komt.
  • Je komt terecht in een internationaal bedrijf.

Konvert