
Billing Officer -Gent
- Gent, Oost-Vlaanderen
- Interim
- Voltijds
Je belangrijkste taken zijn:
- Je verzamelt, controleert en verwerkt alle noodzakelijke gegevens voor een correcte en
- Je stelt financiële rapporten op en zorgt voor een vlotte maandafsluiting
- Je bent het centrale aanspreekpunt voor zowel interne als externe stakeholders
- Je denkt proactief mee over procesverbeteringen en automatisering
- Je behandelt klachten en non-conformiteiten professioneel en accuraat
- Je hebt 3-5 jaar relevante werkervaring
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een basiskennis Frans en Engels
- Je hebt een grondige financiële kennis (BTW en relevante wetgeving)
- Je bent een kei in Excel en vertrouwd met ERP-systemen (kennis SAP is een pluspunt)
- Je bent analytisch, nauwkeurig en stressbestendig
- Je communiceert vlot en diplomatisch
- Je werkt graag autonoom maar bent ook een teamplayer
- Een uitdagende functie bij de wereldleider in milieu-oplossingen
- Een professionele werkomgeving met ruimte voor initiatief
- De kans om bij te dragen aan een duurzame toekomst
- Een competitief salarispakket met extralegale voordelen
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.