
AANKOOPASSISTENT
- Moeskroen, Henegouwen
- Vast
- Voltijds
Type job: Bediende
Categorie:
Aantal vacante jobs: 1
Functie-omschrijving: In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het administratieve en organisatorische luik van het aankoopproces en werk je nauw samen met onze aankopers om alles vlot en efficiënt te laten verlopen.
Wat ga je doen?
Onderhouden van contacten met leveranciers en het inplannen van afspraken.
Analyseren van verkoopcijfers en opstellen van rapportages.
Bijhouden van inkoop- en voorraadgegevens.
Ondersteunen bij de selectie van nieuwe producten en leveranciers.
Administratief verwerken van inkooporders en opvolgen van leveringen.
Meedenken over verbeteringen binnen het aankoopproces.
Uitvoeren van diverse administratieve en ondersteunende taken.
Fungeren als aanspreekpunt tussen winkelmedewerkers en de aankopers.Tijdsregeling: Dag - voltijdsVEREISTEN Vereisten: Je hebt een diploma in een relevante richting en/of ervaring in een gelijkaardige functie (pluspunt).
Je bent organisatorisch sterk, nauwkeurig, flexibel, proactief en stressbestendig.
Je communiceert vlot, zowel mondeling als schriftelijk, in Nederlands, Frans én Engels.
Je bent analytisch ingesteld en hebt een goede kennis van Excel.
Enthousiaste persoonlijkheid.Ervaring: Enige ervaring vereist
Rijbewijs: B (Auto)
Talen: Nederlands: zeer goed
Frans: goed
Engels: goedAANBOD Aanbod: Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische organisatie.
Een collegiale en informele werksfeer waar jouw inbreng telt.
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
Een marktconform salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.