Helpdesk Daily Banking - KBC - vaste late shift // start 25/08 // 2500br

Konvert

  • Berchem, Antwerpen
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Tatjana & Zoë zoeken voor een modern, dynamisch, leuk bedrijf in Berchem naar Customer care medewerkers voor KBC die Nederlands spreken en/of een goede kennis Frans hebben.
  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatgroepen op de helpdesk. Concreet beantwoord je vragen en je lost problemen op in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van de KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, Tablet en smartphone.
  • Op rustige momenten kan je tijdelijk ingezet worden op andere projecten zoals administratieve vragen en verwerkingen.
  • Je kan de eerste 8 weken in daguren werken, want dan heb je opleiding.
  • Je bent gemotiveerd om oplossingen te vinden en zet klanttevredenheid op de eerste plaats.
  • Je bent PC vaardig, hebt goede schriftelijke vaardigheden en hebt interesse in online banking.
  • Français? Mais oui! Nederlands? Geen enkel probleem.
  • Samen sterk! Dat is jouw motto.
Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren. Medewerkers opleiden in vaktechnieken. Zich voorstellen aan de telefoon De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...). De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...). Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...). Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen. De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...). De klant informeren over de kenmerken van de producten De klant adviseren bij zijn keuze. De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren Een vooruitgangstraject voorstellen. De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren. De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...). De activiteiten van een team coördineren. De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren. Contact opnemen met klanten en potentiële klanten De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...). Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Marktconform loon (€2500 bruto) met extralegale voordelen (maaltijdcheques €8, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
  • Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Je krijgt 3 maanden opleiding waarna je kan thuiswerken (3 dagen per week).
  • De eerste 8 weken in daguren (omwille van opleiding).
  • Nadien vaste laste ploeg.
Regimes die mogelijk zijn:1. tweewekelijks herhalend
  • Week 1: Ma – Vrij 13:30 – 22:00
  • Week 2: Ma – Vrij 11:30 – 20:00 waarvan 1 vaste dag vrij ifv capaciteit, 1 dag starten om 11:uur in overleg.
  • Za 09:00 – 17:30
2. vierwekelijks herhalend
  • Week 1: Ma – Vrij 13:30 – 22:00
  • Week 2: Ma – Vrij 12:30 – 21:00
  • Week 3: Ma – Vrij 11:30 – 20:00 waarvan 1 vaste dag vrij ifv capaciteit, 1 dag starten om 11:uur in overleg.
  • Za 09:00 – 17:30
  • Week 4: Ma – Vrij 13:30 – 22:00

Konvert