Procurement Planner
Bright Plus
- Moeskroen, Henegouwen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je analyseert de kartonbehoeften en op basis hiervan maak je de bestellingen op.
- Je zorgt voor de nodige administratieve opvolging zoals: orderbevestigingen, stockinformatie, contact met leveranciers...
- Je zorgt voor een correcte input van de artikelen in het systeem. Je houdt hiermee ook rekening met verpakkingen, inhoud, afmetingen… Voor ieder artikel maak je productfiches aan in het systeem en je volgt deze nauw op.
- Je zorgt voor de ingave van projecten ter ondersteuning van Sales. Alsook verstuur je de nodige stalen op naar de klanten.
- Daarnaast sta je in voor de controle van de facturatie.
- Je houdt ervan om nauwkeurig en administratief aan het werk te gaan
- Je krijgt energie van structuur aanbrengen en ervoor te zorgen dat de zaken steeds correct staan
- Reeds ervaring met SAP? Dit is een sterke troef!
- Mensen omschrijven je als een echte teamplayer