Internship Loyalty Program and CRM

Decathlon

  • Evere, Brussel
  • Training
  • Voltijds
  • 7 dagen geleden
MissionBen jij een student(e) die de klant centraal stelt? Dan is deze stage bij Decathlon iets voor jou!Als stagiair(e) bij ons speel je een cruciale rol in het beheer en de optimalisatie van ons loyaliteitsprogramma. Je werkt nauw samen met de filiaalmanagers en de klantendienst om de klantervaring te verbeteren, zowel in de winkels als online.Je belangrijkste taken zijn:
  • Managen van het programma: Je bent mee het aanspreekpunt voor verschillende afdelingen, waaronder de klantendienst, en zorgt voor een vlotte communicatie.
  • Verbeteren van het programma: Je spot pijnpunten, analyseert feedback en voert audits uit van de website om de communicatie en de klantervaring te verbeteren.
  • Bouwen aan het programma: Je onderzoekt markttrends, identificeert en contacteert potentiële partners en bouwt zo mee aan de toekomst van ons loyaliteitsprogramma.
ProfilWe zoeken een analytische en zelfstandige student(e) met een passie voor sport en klantloyaliteit. Je bent proactief, communicatief sterk en beschikt over de volgende kwaliteiten:
  • Analytisch denkvermogen: Je bent in staat om data & dashboards te analyseren en te vertalen naar concrete aanbevelingen.
  • Zelfstandigheid: Je kunt je taken zelfstandig uitvoeren en neemt initiatief.
  • Communicatie: Je bent een spilfiguur in het contact met andere departementen en bent in staat om met diverse stakeholders te communiceren.
  • Talenkennis: Jouw moedertaal is Nederlands en je hebt een professionele kennis van het Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt.
  • Opleiding: Je volgt een bachelor- of masteropleiding in marketing, economie of een vergelijkbare richting.
  • Beschikbaarheid: Je bent beschikbaar voor een onbetaalde stage van minimaal 3 maanden.
CompétencesCRMAutonomousteamplayerSolution orientedProactivecustomer relationLocalisationEmplacement AdresseAv. Jules Bordet 1, 1140 Evere, Belgium

Decathlon