
Client Advisor - Contact Center (Gent) (f/m/x)
- Gent, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je behandelt de vragen en verzoeken van klanten professioneel en efficiënt (plaatsen van beursorders en trackers, fraudebeheer, online banking-problemen ...) en respecteert daarbij de interne procedures en de geldende reglementeringen.
- Je analyseert de behoeften van de klanten om aangepaste aanvullende producten en diensten voor te stellen.
- Dankzij jouw proactiviteit stel je alles in het werk om nieuwe opportuniteiten bij bestaande klanten te identificeren, met het oog op de loyaliteit en de ontwikkeling van de commerciële relatie.
- Je werkt samen met onze verschillende Advisory Centers en ondersteunt hen bij het realiseren van hun doelstellingen
- Je blijft voortdurend op de hoogte van de evoluties in de bankwereld (fiscaliteit, producten en diensten …).
- Je voelt je op je gemak in contact met klanten (face to face, telefonisch of schriftelijk) en je hebt een goede commerciële aanpak.
- Je hebt goede administratieve vaardigheden, werkt zorgvuldig en respecteert de procedures.
- Je bent veelzijdig en kan snel tussen verschillende taken schakelen.
- Je bent stressbestendig en veerkrachtig.
- Je behoudt je goede humeur en je professionele aanpak, ook onder druk.
- Je hebt een bachelordiploma (bij voorkeur in financiën of economie) en hebt een reële interesse in de financiële wereld.
- Emotioneel en mentaal in balans: Wij ondersteunen jou bij het omgaan met levenscrisissen, het behouden van stabiliteit tijdens ziekte en het behouden van een goede mentale gezondheid. Onze bedrijfscultuur bevordert dialoog, en moedigt het delen van meningen en feedback aan (speak-up culture);
- Fysiek bloeiend: Wij ondersteunen jou bij het beheren van jouw fysieke gezondheid door passende preventieve maatregelen te nemen en een werkplek te bieden die je helpt te bloeien. Zo profiteer je bijvoorbeeld van zorgopties en fietslease via Flex Reward Plan, sta bureaus, medische check-ups, trainingen en keynotes over welzijn, ...
- Sociaal verbonden: Wij geloven sterk in samenwerking, inclusie en verbondenheid om nieuwe perspectieven te openen en ons zelfvertrouwen en welzijn te versterken. We bieden een vlakke organisatiestructuur met een nauwe samenwerking en open communicatie tussen teams; een dynamische, innovatieve werkomgeving waarin onze medewerkers en klanten centraal staan;
- Financieel zeker: Wij ondersteunen jou bij het behalen van persoonlijke financiële doelen tijdens jouw actieve carrière en voor de toekomst. We bieden je een interessant verloningspakket (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, cafetariaplan, ...), afgestemd op jouw ervaring, alsook de mogelijkheid om je te ontwikkelen in elke fase van je loopbaan.