
Administratief medewerker verzekeringen
- Bertem, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Je ondersteunt de verzekeringsmakelaars door administratieve taken op te nemen;
- Beheren en opvolgen van polisdossiers;
- Zorgen voor een nauwkeurige verwerking van contracten en administratieve documenten;
- Opvolgen van agendabeheer en elektronisch klassement;
- Communiceren met klanten en collega's om een efficiënte dienstverlening te garanderen.
- Je behaalde een Bachelor diploma in een financiële richting of je bent gelijkwaardig door ervaring;
- Je beheert je dossiers nauwgezet;
- Je hebt interesse in de verzekeringswereld en bent leergierig;
- Je werkt graag in teamverband met de nodige zelfstandigheid;
- Je beschikt over een zeer goede kennis Nederlands.
Voor een gerenommeerd verzekeringskantoor in regio Vlaams-Brabant zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Jij zorgt mee voor het polisbeheer schade en leven en beheert deze administratieve dossiers voor de verzekeringsagenten.Offre
- Je komt terecht in een dynamisch kantoor, bij een lokale werkgever in volle groei;
- Je krijgt een contract van onbepaalde duur;
- Een mooi loonpakket met aantrekkelijke voordelen (zoals maaltijd- en ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, bonus);
- Van bij de start kun je rekenen op een basisopleiding en een degelijke ondersteuning op je werkplek. Je krijgt alle kansen om te groeien in je job.