Office assistant (FT of PT mogelijk)

Actief Interim

  • Zulte, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 7 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Dit boekhoudkantoor is wegens groei op zoek naar toffe office assistant.Jij bent de spil van het kantoor en bent verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve taken.je zorgt ervoor dat het kantoor soepel draait en dat de klanten steeds professioneel en vriendelijk worden behandeld.Een greep uit jouw takenpakket:Het beantwoorden van telefoongesprekken en het beheren van de algemene e-mailinbox.Het plannen van afspraken en het bijhouden van deadlines.Het beheren van de in- en uitgaande post en pakketten.Het bijhouden van de kantoorvoorraad en het bestellen van kantoorbenodigdheden.Het organiseren van vergaderingen en evenementen.Het beheren van het CRM-systeem.Het ondersteunen van de accountantsteams bij administratieve taken.Het ondersteunen van het bestuur bij allerlei initiatieven naar HR, marketing en beleid toe.Wat wij van jou vragen:Relevante werkervaring als Office Assistant en/of Office Manager.Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels.Ervaring met Microsoft Office en andere relevante softwareprogramma's.Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail.Een proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken.Flexibiliteit en de bereidheid om extra taken op te pakken wanneer dat nodig is.Wat wij jou bieden:Een uitdagende en gevarieerde functie in een professionele werkomgeving.Een familiale omgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.Parttime werken behoort tevens de mogelijkheden.

Actief Interim