De functieJe staat in voor de volledige boekhouding en bent het aanspreekpunt voor alle financiële taken binnen het bedrijfJe boekt aankoopfacturen in, zowel van binnenlandse als buitenlandse leveranciersJe maakt maandelijks de btw-aangiftes en intrastat-aangiftes op en dient deze correct inJe stelt maandelijkse rapporteringen op voor de externe accountant en controleert boekhoudrekeningenJe beheert maandelijks de inventarisJe volgt openstaande betalingen op, stuurt rappels uit, voert telefonische opvolging en beheert indien nodig het juridische dossierJe vult dagelijks het financieel dagboek aan en stelt wekelijks betalingslijsten op voor leveranciers via ISABELJe woont productievergaderingen bij zodat je collega's correct kan informeren over de inkomende betalingenJe bereidt alle gegevens en listings voor ter ondersteuning van de jaarrekening en werkt nauw samen met de externe accountant en revisorJe beheert alle verzekeringspolissen in samenwerking met de makelaar en volgt schadegevallen correct opJe stelt arbeidscontracten op en zorgt voor een correcte opvolging van extralegale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en het wagenpark.Je controleert dagelijks de registratie van prestaties in en volgt afwijkingen op.Je beheert maandelijks alle prestaties in de loonverwerkingstool, inclusief overuren en afwezigheden.Je werkt mee aan het rekruteringsproces: je plant sollicitatiegesprekken in en coördineert samen met de marketingverantwoordelijke de publicatie van vacaturesJe maakt deel uit van het managementteamHet profielJe beschikt over een bachelor in een economische richting of hebt een gelijkwaardige ervaring in een gelijkaardige functieJe bent cijfermatig sterk, werkt nauwkeurig en behoudt altijd het overzichtJe bent vertrouwd met boekhoudsoftware en werkt vlot met digitale tools zoals ISABEL, DOTSYS en PROSALARY.Je bent communicatief en weet vlot te schakelen tussen verschillende interne en externe contactenJe hebt een hands-on mentaliteit en werkt graag zelfstandig binnen een brede en gevarieerde rolJe bent discreet en betrouwbaar, zeker in het kader van personeelsadministratie en vertrouwelijke gegevensBedrijfOnze klant doet aan- en verkoop van machines.AanbodEen veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid in een stabiele en dynamische omgevingEen voltijdse tewerkstelling met ruimte voor initiatief en eigen inbreng (kan ook op zelfstandige basis)39u/w, 20 dagen verlof en 6 recups (verlof vrij te kiezen)Een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, fietslease, ecocheques en een bedrijfswagenEen collegiale werksfeer waar open communicatie en samenwerking centraal staanDe mogelijkheid om nauw samen te werken met verschillende afdelingen en rechtstreeks impact te makenLocatieWielsbekePublicatie datum26.08.2025ContactpersoonHD DefermeE: