Allround commercieel-administratief assistent

Konvert

  • Kortrijk, West-Vlaanderen Menen, West-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 30 dagen geleden
Ben jij een manusje van alles en heb jij interesse in een job waar administratief, commercieel en hands-on werk samenkomen? Dan zal de job als Allround commercieel-administratief assistent zeker iets voor jou zijn!Jouw verantwoordelijkheden:
  • Je staat in voor de customer service van A-Z: prijzen, orderintake, verzending, douane
  • Je werkt in tandem met de accountmanagers en zorgt voor de administratieve ondersteuning van de commerciële dienst
  • Je registreert en verwerkt de bestellingen en offertes in het ERP-systeem
  • Je volgt op of gevraagde producten beschikbaar zijn en gaat indien nodig naar het magazijn
  • Je bent verantwoordelijk voor de credit control
  • Je houdt contact met de klant rond verzending en facturatie
  • Je maakt douane documenten, COA’s, verzekeringscertificaten, ... op
  • Je regelt het transport en de nodige documenten
  • Je bent het aanspreekpunt voor vragen en klachten van klanten en neemt de receptie over bij afwezigheid van de receptionist
  • Je rapporteert aan de Customer Service Manager
  • Je behaalde een Bachelorsdiploma en bent gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring met een ERP-systeem is een meerwaarde
  • Je bent administratief sterk en werk nauwkeurig
  • Je kan organisatorisch werken en analytisch nadenken
  • Je bent verantwoordelijk, proactief en eerlijk
  • Je streeft naar het beste resultaat
  • Je communiceert vlot en bent collegiaal en klantgericht
  • Stress is voor jou zelden een factor
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goeie kennis van Frans en Engels. Kennis van Italiaans of Duits is een extra pluspunt
Zowel schoolverlaters als mensen met ervaring kunnen in aanmerking komen Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren E-mails behandelen. Administratieve en boekhoudkundige gegevens verwerken. De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen Bestellingen plaatsen. Documenten invoeren en de lay-out verzorgen Documenten doorsturen en klasseren. Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren Boodschappen noteren en afspraken vastleggen. Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...). Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Je komt terecht in een internationaal actief bedrijf met hoofdkantoor in Amerika
  • Je wordt onthaalt door een hecht team die elkaar ondersteunt en staat voor open communicatie en eerlijkheid
  • Je krijgt een voltijdse job aangeboden en een gevarieerd takenpakket
  • Naast je 20 wettelijke verlofdagen krijg je nog 6 extra ADV dagen, aangezien je in een 39-urenweek werkt
  • Je mag rekenen op een mooi loon volgens ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, mogelijkheid tot fietsleasing en glijdende uren

Konvert