Allround commercieel-administratief assistent
Konvert
- Kortrijk, West-Vlaanderen Menen, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je staat in voor de customer service van A-Z: prijzen, orderintake, verzending, douane
- Je werkt in tandem met de accountmanagers en zorgt voor de administratieve ondersteuning van de commerciële dienst
- Je registreert en verwerkt de bestellingen en offertes in het ERP-systeem
- Je volgt op of gevraagde producten beschikbaar zijn en gaat indien nodig naar het magazijn
- Je bent verantwoordelijk voor de credit control
- Je houdt contact met de klant rond verzending en facturatie
- Je maakt douane documenten, COA’s, verzekeringscertificaten, ... op
- Je regelt het transport en de nodige documenten
- Je bent het aanspreekpunt voor vragen en klachten van klanten en neemt de receptie over bij afwezigheid van de receptionist
- Je rapporteert aan de Customer Service Manager
- Je behaalde een Bachelorsdiploma en bent gelijkwaardig door ervaring
- Ervaring met een ERP-systeem is een meerwaarde
- Je bent administratief sterk en werk nauwkeurig
- Je kan organisatorisch werken en analytisch nadenken
- Je bent verantwoordelijk, proactief en eerlijk
- Je streeft naar het beste resultaat
- Je communiceert vlot en bent collegiaal en klantgericht
- Stress is voor jou zelden een factor
- Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goeie kennis van Frans en Engels. Kennis van Italiaans of Duits is een extra pluspunt
- Je komt terecht in een internationaal actief bedrijf met hoofdkantoor in Amerika
- Je wordt onthaalt door een hecht team die elkaar ondersteunt en staat voor open communicatie en eerlijkheid
- Je krijgt een voltijdse job aangeboden en een gevarieerd takenpakket
- Naast je 20 wettelijke verlofdagen krijg je nog 6 extra ADV dagen, aangezien je in een 39-urenweek werkt
- Je mag rekenen op een mooi loon volgens ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, mogelijkheid tot fietsleasing en glijdende uren