Office & Planning Coördinator

Bright Plus

  • Arendonk, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
JOB DESCRIPTIONBen jij een organisatorisch talent met een passie voor planning en administratie? Dan is deze functie als Office & Planning Coördinator bij een stabiel en groeiend bedrijf in Arendonk iets voor jou!In deze veelzijdige functie ben jij de rechterhand van de projectleider en zaakvoerder. Je zorgt ervoor dat alles op wieltjes loopt, zowel administratief als organisatorisch:
  • Opstellen van offertes (kennis van de bouwsector is een pluspunt, maar geen must)
  • Bestellingen plaatsen voor werven en materialen beheren
  • Opstellen en opvolgen van planningen
  • Telefonisch afspraken en keuringen inplannen
  • Administratieve ondersteuning van de projectleider
  • Meewerken aan de optimalisatie van het ERP-systeem
PROFILEJouw profiel voor deze functie van Office & Planning Coördinator
  • Je beschikt over een bachelor diploma
  • Je hebt een eerste relevante werkervaring achter de rug
  • Je bent matuur, hands-on, stressbestendig en organisatorisch sterk
  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig, maar bent ook een echte teamplayer
OFFERWat mag jij verwachten voor de job van Office & Planning Coördinator?
  • Een vast contract van onbepaalde duur
  • Voltijds of 4/5e tewerkstelling mogelijk
  • Een aantrekkelijk verloningspakket
  • Een moderne en collegiale werkomgeving
  • Ruimte voor eigen inbreng en initiatief
  • Werken in een stabiel en groeiend bedrijf met toekomstvisie
COMPANY INFORMATIONJe komt terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf in Arendonk. Ze staan bekend om hun kwaliteit, betrouwbaarheid en sterke teamgeest.

Bright Plus