Commerciële binnendienst medewerker NL-FR | Moeskroen
Adecco
- Moeskroen, Henegouwen
- Tijdelijk
- Voltijds
Je adviseert klanten, zowel Nederlandstalige als Franstalige klanten om zo de verkoopsdoelstellingen te behalen.
Je rapporteert aan de verantwoordelijke van de klantendienst van de Benelux afdeling.
De taken omvatten :
- Inkomende gesprekken met Nederlandstalige en Franstalige klanten
- Ingave en verificatie van prijzen
- Ingave en opvolging van bestellingen (telefonisch,mail,Internet)
- Opvolging van verzendingen en leveringen
- Beheer en opvolging van offertes
- Cross en upsell
- Ingave van prospecten, klantencreatie en actualiseren gegevens in SAP
- Behandelen binnenkomende emails van klanten ( product vragen, bestellingen, offertes, …)
- Klachtenbeheer ( creditnota, herfacturatie, debitnota) en communicatie met dienst na verkoop en financiële afdelingProfiel Profiel
- Vlot tweetalig Nederlands en Frans en beperkte kennis Engels
- Miniumum 1 jaar ervaring in gelijkaardige functie en bij voorkeur in een B2B-bedrijf
- Kennis van informaticapaketten (Word, Excel, Power Point,..)
- Kennis van SAP is een pluspunt
- Ervaring klantenbeheer
- Aandacht voor nauwkeurigheid
- Klantgericht en een echte teamspeler
- Gestructureerd en resultaatgericht
- Proactief
- OplossingsgerichtAanbod Aanbod
- Plaats van tewerkstelling : Roncq, Frankrijk (15 min van Kortrijk)
- Bediendecontract, 35 uren van maandag tot vrijdag, voltijds
- meteen vast contractInteresse? Solliciteer online of via mouscron.156@adecco.be