Account Manager Customer & Sales Management- Franstalig
Office Depot
- België
- € 2.500-3.300 per maand
- Vast
- Voltijds
Ben je het er ook mee eens dat wij onze klanten de beste ervaring moeten bieden?
Dan zijn wij op zoek naar jou als onze nieuwe Binnendienst Accountmanager voor Franstalige klanten en prospects.Waarom zou je bij ons komen werken en wat ga je dan doen:
- Je gaat samen met je collega's op de Inside Sales afdeling onze meest waardevolle Viking relaties (MKB segment) beheren, contacteren en supporten.
- Als Accountmanager heb je dagelijks contact met jouw eigen portefeuille van 300+ relaties. Jij borgt d.m.v. intensief en doelgericht multi-touchpoint klantcontact (telefonisch, e-mail, social media maar ook face to face) de klantloyaliteit, met als einddoel lange termijn relaties te realiseren en meer sales te genereren.
- De Accountmanager gaat bewust, doelgericht en gefocust te werk om een win-win situatie te realiseren voor Viking en haar relaties.
- In je contacten met je relaties toon jij je onderscheidend vermogen door continu op zoek te gaan naar originele en creatieve manieren om jouw relaties te benaderen en de dialoog aan te gaan. Je gaat hierbij doortastend te werk om de juiste personen te bereiken. Het betreft een functie met een sterke commerciële focus, waarbij jij degene bent die het beslissingsproces faciliteert.
- Elk klantencontact en relevante klantendata verwerk je in ons CRM systeem. Ook het opstellen van offertes behoort tot jouw taken om tot sales te geraken. Als onderdeel van het Inside Sales team ben je mede verantwoordelijk voor het team resultaat en het behalen van je individuele targets.
- Je houdt je bezig met het ontwikkelen van potentiële klanten, en reactiveren bestaande 'slapende' klanten door cross- en up-sell van producten en door het identificeren en het voldoen aan de behoeften van de klant.
- Je bent gefocust op het opsporen van ontwikkelingen van strategieën en het realiseren van nieuwe zakelijke kansen bij bestaande maar ook nieuwe klanten in samenwerking met andere functionele disciplines
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau en/of commerciële HBO starter met sales ambities
- Enkele jaren relevante ervaring in een 'Sales' / 'Outbound' gerelateerde functie
- Je beheerst de Franse en de Vlaamse taal uitstekend in woord en geschrift. Kennis van de Engelse taal is een nice to have.
- Bewezen ervaring met het behalen van targets in een resultaat gedreven afdeling / organisatie
- Uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van 'begrijpen wat de klant wil', m.a.w. herkennen van de klantbehoefte.
- Je bent sterk in het communiceren op diverse niveaus. Hierbij ben je enthousiast en overtuigend richting onze relaties, teamleden en collega's van andere afdelingen. Daarnaast ben je een teamplayer met gerichte ervaring in commerciële activiteiten.
- Wat hebben wij te bieden?
- 12 maandelijkse salarisbetalingen (tussen de EUR 2500,- en EUR 3300,- bruto per maand)
- 13e maand betaling + vakantiegeld
- Maandelijkse bonusregeling die kan oplopen tot 30% van je maandsalaris (inclusief eerste 3 maanden een garantiebonus van 15%)
- Bij een fulltime dienstverband (40 uur per week) krijg je in totaal 36 vrije dagen (24 reguliere vakantiedagen + 12 ADV dagen)
- Reiskostenvergoeding van 0,21 euro per kilometer bij een dagelijkse reisafstand van meer dan 10 kilometer enkele reis
- Thuiswerkvergoeding van 2,13 per dag
- Groepsverzekering met kleine werknemersbijdrage
- Hospitalisatieverzekering
- Ecocheques
- Maaltijdcheques
- En nog vele andere voordelen zoals gratis digitaal verder leren en ontwikkelen via GoodHabitz / kortingen op bekende merken en webshops via Benefits at work / korting op Viking producten / etc.
Bezoek onze carrière-website: