Accounting Assistant

Actief Interim

  • Hansbeke, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Wil jij graag werken bij een groeiend bedrijf? Ben je graag met cijfers bezig? Kom je graag terecht in een warm en hecht team? Wil jij graag verder groeien in jouw functie? Super! Lees dan zeker verder.Het bedrijf is een familiebedrijf, die al meer dan 100 jaar ervaring heeft op vlak van keukens. Met hun meer dan 15 toonzalen, kunnen hun klanten overal bij hen terecht. Hierbij staat een optimale klantenservice steeds met stip op nummer één. Een persoonlijke service en professioneel advies, maakt hen tot wie ze zijn. Elke klant is uniek en elke keuken is dit ook. Zin om verder mee te bouwen aan dit verhaal?Jouw dag zal er als volgt uit zien:
  • Het controleren en goedkeuren van facturen
  • De inkomende facturen inboeken in het systeem
  • Opvolgen van betalingsvoorstellen
  • RSZ-aangiftes verwerken
  • Aanwezigheden registreren, dit via check-in-at-work
  • Rapporteren van wagenpark gerelateerde gegevens
  • Na een goede inwerkperiode, kan jouw takenpakket verder uitgebreid worden
Wat wij van jou vragen:
  • Je behaalde een bachelorsdiploma of een technisch secundair diploma in boekhouding, heb je niet het juiste diploma maar wel al een tweetal jaren ervaring in een gelijkaardige functie dan kom je ook in aanmerking
  • Je kan vlot communiceren in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk, dit voor een optimale communicatie met jouw collega's en de klanten
  • Je kan goed werken met Excel en de andere office toepassingen, daarnaast kan je jouw vlot inwerken in een ERP-systeem, dagelijks zal je met deze programma's werken
  • Je gaat steeds nauwkeurig te werk, dagelijks ben je met belangrijke informatie en cijfers bezig
  • Je daagt jezelf uit om verder te kunnen groeien in de functie, waarbij je een gezonde kick krijgt van doelstellingen te behalen
Wat wij jou bieden:
  • Meteen een vast contract
  • Fulltime tewerkstelling van 39u per week
  • Je werkt van maandag tot vrijdag
  • Vaste werkuren: 8u45 - 17u, behalve op donderdag start je om 8u30, steeds 30 minuten middagpauze
  • 6 betaalde ADV-dagen
  • 20 dagen verlof waarvan 11 collectief en 9 vrij te kiezen
  • Loon is bespreekbaar volgens jouw ervaring
  • Maaltijdcheques
  • Netto-onkostenvergoeding
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Laptop + headset
  • Team van 9 collega's
  • Warme en familiale sfeer
  • Trainingen in ERP-systemen voorzien
  • Op vrijdagnamiddag een hapje en een drankje
  • Tijdens de middagpauze kan je wandelen in het park
  • Jaarlijks personeelsfeest (diner en optredens)
  • Weekend als teambuilding
  • VIP tent tijdens de ronde van Vlaanderen
  • Kans om beurzen en nieuwe openingen bij te wonen
  • Sollicitatieprocedure: 1ste gesprek telefonisch, 2de gesprek fysiek met de HR manager, indien positief kan er snel worden opgestart
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Motto: er wordt geloond naar werken en prestaties gaan niet onopgemerkt voorbij
Solliciteren doe je zo:
  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630Na je sollicitatie, zal Sarah, Anissa of Valerie je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Actief Interim