
Administratie & Receptie Assistent(e)
- Evere, Brussel
- Vast
- Voltijds
- Administratieve ondersteuning voor het team, zoals het verwerken van klantencontacten en het opvolgen van contracten.
- Layout en voorbereiding van contracten en informatieve pakketten voor klanten (met PowerPoint).
- Digitaal klasseren van documenten en beheer van interne systemen als SharePoint, Teams en Outlook.
- Beheer van de mailbox, postbehandeling en rekeningen.
- Receptietaken zoals gastvrij onthaal, telefoons afhandelen en bestellen van benodigdheden (zoals lunches).
- Je bent vlot en sociaal in omgang is, zowel met klanten als collega's.
- Je bent een kei in organiseren en werkt accuraat.
- Je bent proactief en durft initiatief te nemen.
- Je hebt goede IT-kennis van Microsoft Office-pakketten.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een goede basis van het Engels.
- Je hebt minimaal een eerste ervaring in een vergelijkbare rol.
Het bedrijf is vandaag gevestigd in Evere, maar zou midden september naar Diegem verhuizen.Onze klant biedt:
- Een aantrekkelijk, marktconform salaris;
- Mooie extralegale voordelen;
- Een variërend takenpakket;
- Een interimcontract met zicht op een vast contract;
- Een werkweek van 4 of 5 dagen, met een uurregeling van 8u30 tot 17u;
- Je hebt een vaste vakantieperiode tijdens het bouwverlof en twee weken rond kerstmis;
- Op de locatie is er gratis parking beschikbaar.
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.