Administratief vastgoedbediende

Actief Interim

  • Mortsel, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 7 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij op zoek naar een dynamische job in de vastgoedwereld? Hou je van klantencontact én administratieve ondersteuning? Voor een vastgoedkantoor in volle groei zoeken we een administratief bediende die het team ondersteunt bij de verhuur en verkoop van residentiële panden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, beheert agenda's, beantwoordt mails en telefoons, en werkt nauw samen met de vastgoedmakelaars. Jouw rol is cruciaal in het vlot laten verlopen van de dagelijkse werking van het kantoor.Wat wij van jou vragen:
  • Je hebt al een eerste ervaring in een klantgerichte en/of administratieve functie.
  • Je bent commercieel ingesteld en haalt energie uit het helpen van klanten.
  • Je bent beschikbaar op zaterdag (met een vrije dag in de week als compensatie).
Wat wij jou bieden:
  • Een voltijds contract van 38 uur/week in een 5-dagenstelsel.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en pensioensparen.
  • Persoonlijke begeleiding en opleiding via een interne vastgoedacademie.
  • Een inspirerende werkomgeving waar je kan meegroeien met het succes van het kantoor.

Actief Interim