
Senior Manager Life Knowledge Center & Internal Control
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Je maakt deel uit van het managementteam van de Change-afdeling van de BU Life & Health. Je bent een drijvende kracht op het gebied van verandering binnen de BU, op alle vlakken (client experience, innovation, simplification, modernisering van tools, AI, enz.).
- Je beheert de teams van het Knowledge Center & Internal Control om opleidingsstrategie van jouw entiteit te definiëren en te implementeren, en zorgt ervoor dat de hoofdtaken van deze teams worden voltooid.
- Dankzij de coachende rol die je opneemt, en in samenwerking met andere entiteiten, implementeer je een flexibel en proactief werkmodel binnen jouw teams.
- Je bevordert een innovatieve en creatieve benadering om een begeleiding te bieden die flexibel is en zich kan aanpassen aan veranderende behoeften op het terrein. U moderniseert onze tools om ze « future-proof » te maken.
- Je bent actief op zoek naar mogelijkheden om innovatieve ondersteuning van hoge kwaliteit te bieden aan de operationele teams.
- Je missie bestaat erin het versterken van de ondersteuning bij het ontwikkelen van technische en coachingsvaardigheden, via de opmaak van instructienota's, opleidingsmateriaal, het geven van opleidingen, kwaliteitsopvolging, en risicobeperking via een internecontrolebenadering. Daarnaast staat u in voor de analyse en behandeling van klachten, in nauwe samenwerking met de teams Customer Protection en Data Privacy, in een continue verbetercontext, zodat de operaties vlot verlopen binnen het geldende regelgevende kader en de verwachte kwaliteitsnormen.
- Je bent verantwoordelijk voor het definiëren en coördineren van de interne communicatie van de gehele BU Life & Health.
- Je bent verantwoordelijk voor het beheren van het budget en de capaciteit van je teams om ervoor te zorgen dat de gestelde doelen worden behaald.
- Je hebt kennis van en affiniteit met de wereld van de levensverzekeringen (sparen, pensioen, bescherming), makelaardij en B2B.
- Je bent een motiverende en inspirerende leader, in staat om de support-teams te begeleiden en te mobiliseren om doelen te bereiken door een samenwerkende en motiverende werkomgeving te creëren.
- Je beschikt - via ervaring of affiniteit - over een diepgaand begrip van opleidingsbehoeften, technische en niet-technische competentieontwikkeling en interne controle, ter ondersteuning van de operationele werking.
- Je bent bedreven in change management en zorgt voor een soepele overgang naar een nieuwe aanpak en strategische visie binnen de teams
- Je hebt een duidelijke visie over de evolutie van de behoeften van de BU Life & Health en bent in staat om innovatieve strategieën te ontwikkelen voor operationele ondersteuning om zo groei en operational excellence te bevorderen. Je kan deze visie omzetten in concrete acties.
- Je bent nauwkeurig en jouw ruimdenkendheid stelt je in staat om innovatief te denken en opkomende technologieën zoals AI te integreren in onze ondersteuningsprocessen.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en beheerst het Nederlands/Frans op een niveau dat complexe gesprekken in beide talen zowel schriftelijk als mondeling mogelijk maakt.
- Je onderhoudt sterke relaties met de verschillende betrokken partijen en bevordert een cultuur van samenwerking met de andere afdelingen binnen de Change directie (Process, Business Solutions, Compliance), de BU Life & Health (Operations, Product Management, Legal & Taks, Life Inforce & UL) en AXA Belgium (HR, Distributie, Transformatie, Opex, IT)
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.