Office manager fleet & facility
Bright Plus
- Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je staat in voor het facilitybeheer van de verschillende verdiepingen.
- Je waakt mee over het onderhoud en herstellingen van het gebouw.
- Je neemt de nodige acties, zodat alles optimaal verhuurd kan worden.
- Je staat in voor het wagenparkbeheer. Eventuele schade of vervangingen volg jij op.
- Je doet alle bestellingen van bureau artikelen tot lunch en drank.
- Je streeft mee naar een kwalitatieve opvolging en uitvoering en waakt mee over het kostenplaatje.
- Je biedt administratieve ondersteuning en staat ook mee in voor telefonie en postbeheer.
- Je waakt mee over der verschillende budgetten en doet de nodige rapporteringen.
- Je hebt een bachelordiploma op zak en je hebt ervaring in een gelijkaardige functie. Je werkte al zo'n 5 jaar als Office Manager, Management Assistant, Office Assistant of Facility Assistant.
- Je hebt een gezonde interesse in facility en vastgoed.
- Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan jezelf uitdrukken in het Frans en het Engels.
- Je bent organisatorisch sterk en weet je verantwoordelijkheid op te nemen en zelfstandig te werken.
- Je bent vlot in de omgang en kan vlot naar verschillende partijen communiceren.
- Je beschikt over een rijbewijs, zodat je jezelf naar verschillende vestigingen kan verplaatsen.