Logistiek Administratief Bediende - Aalst

Daoust

  • Aalst, Oost-Vlaanderen
  • Interim
  • Voltijds
  • 20 dagen geleden
Voor één van onze klanten hun vestiging in Aalst zijn wij op zoek naar een 'Logistiek Administratief Bediende'Onze klant is een toonaangevend internationaal logistiek bedrijf, gespecialiseerd in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain-oplossingen.Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de schakel tussen het magazijn en de klanten. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, zowel administratief als communicatief.Taken:- Vragen beantwoorden van klanten via telefoon en mail, op een professionele en klantvriendelijke manier- Nauw opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande goederen- Opstellen van vervoersdocumenten en het regelen van de nodige administratie- Beheren van de voorraad en verzorgen van de maandelijkse en wekelijkse facturatie- Onderhouden van het contact met bestaande klanten en het efficiënt inplannen van afspraken- Werken met specifieke software en ERP-systeemJouw profiel:- Je beschikt over ervaring in een soortgelijke functie- Je bent tweetalig, Nederlands & Frans en een goede kennis van het Engels- Je bent communicatief sterk, klantgericht en werkt nauwkeurig- Je werkt vlot met de computer en leert snel nieuwe systemen aan- Je bent goed met plannen en organiseren en presteert onder druk- Je bent een echte teamplayer met een flexibele ingesteldheidOnze vacature:- Een correcte verloning volgens ervaring- Extralegale voordelen: groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, ecocheques, 6 ADV-dagen en 3 extralegale vakantiedagen, thuiswerk na inwerkperiode, ...- Een voltijdse functie: maandag tot donderdag van 9u tot 17u45 en op vrijdag tot 17u- Een gezellige werkomgeving met enthousiaste collega's- Een vast contract na een positieve korte periode via interimHeb je interesse of wil je graag meer informatie? Bezorg ons alvast je meest recente CV via aalst@daoust.be of contacteer ons op het nummer 053/21.67.71Over Daoust:Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou!Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.

Daoust