
Delivery Partnership Coordinator
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- In overleg met Portfolio owners: vastleggen van het aantal te plannen trajecten per titel, per jaar door dit af te toetsen aan inhoudelijke noodzaak, praktische organisatie en dit op basis van het beschikbaar budget (voorbereiding - analyse & voorstel worden hier voorzien door de coördinator). Het overzicht van deze beslissing concretiseert zich in een (levende) jaarplanning voor trajecten voor Werkzoekenden (de zgn Metaplanning).
- Frequente dialoog met Learning Partnership team , waar nodig met Portfolio Owner, Marketing, de collega's administrator en planningsagentschap (Obelisk) en Career Coaches met als doel deze verschillende partijen gealigneerd houden zodat verwachtingen en taken op elkaar afgestemd blijven. Neemt bijkomende initiatieven als dat nodig is om de kwaliteit van de producten te garanderen.
- Het verzamelen en monitoren van de gegevens van de georganiseerde opleidingen met behulp van kwalitatieve en kwantitatieve gegevens in overeenstemming met de door van het bedrijf gedefinieerde kwaliteitscriteria.
- Het bepalen, opvolgen, bijsturen en bewaken van het budget van de opleidingsportfolio.
- Process Owner voor de eigen processen van het bedrijf die verband houden met onze activiteiten voor Werkzoekenden en Duaal Leren.
- Fungeren als vast contactpunt (SPOC) voor andere interne diensten met vragen over bestaande diensten en producten: Customer Care, Agentschappen (voor operationelere vragen), Marketing, Quality, IT.
- Projectmedewerker voor projecten die verband houden met activiteiten van de dienst. Voorbeelden zijn: ontwikkeling nieuwe producten, Jobdagen,...
- Analyse van en rapportering over centraal aangeleverde data over het aanbod waar de Delivery Partnerships Coordinator verantwoordelijkheid over draagt. Vertalen van data naar werkbare inzichten en die inzichten delen met relevante stakeholders. In eerste instantie gebeurt dat samen de collega DPC's in gemeenschappelijk overleg, waar een gedeelde analyse gemaakt wordt, en op basis daarvan acties geïnitieerd en opgevolgd worden in functie van de kwaliteit van service en product.
- U hebt relevante ervaring in een vergelijkbare rol
- U bent expert in het gebruik van educatieve technologieën (LMS, tools voor het ontwerpen van leermiddelen, enzovoort) om innovatieve methoden te integreren;
- U hebt een volledige kennis van het Nederlands en een zeer goede professionele kennis van het Frans;
- U hebt van 3 tot 5 jaar werkervaring in een coördinerende functie met voldoende expertise in stakeholdersmanagement, zowel intern als extern. Ervaring met het organiseren van opleidingen is een pluspunt, net als ervaring met data-rapportering en budgetanalyse.
- U beschikt over volgende projectmanagement-vaardigeden: planning, coördinatie en beheer van pedagogische projecten binnen de vooropgestelde deadlines en toegewezen;
- U bent in staat om zelfstandig te werken en verschillende projecten gelijktijdig te coördineren met behoud van een echte teamgeest;
- Een marktconform salaris;
- Een bekend, dynamisch en corporate werkomgeving;
- Interim met de mogelijkheid tot een vast contract (CDI).
- Een fulltime contract van 40 uur per week met 12 ADV-dagen.
- Talrijke extralegale voordelen (Maaltijdcheques van €8 per dag; 100% vergoeding van openbaar vervoer; Ecocheques ter waarde van €250 per jaar; Na interimperiode: groepsverzekering, hospitalisatieverzekering; Mogelijkheid tot thuiswerk (max. 3 dagen per week) na een inwerkperiode.
- Een werk met een menselijk gezicht;