Field Service Engineer

Canon

  • Diegem, Vlaams Brabant Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 6 dagen geleden
Voor de afdeling large & wide format printers zijn wij op zoek naar een Service Engineer - Technical Document Solutions (TDS).Je bezoekt klanten in gans België voor complexe reparaties, installaties en vervangingen van hardware/software producten van Canon.
  • Je analyseert, documenteert en lost technische problemen en vragen op.
  • Je leert klanten hoe ze de producten kunnen gebruiken en onderhouden, en in sommige gevallen ook hoe ze geavanceerde toepassingen kunnen gebruiken. Je geeft feedback aan productmanagement en ontwikkelaars.
  • Je biedt technische ondersteuning aan collega's in het veld en aan klanten wanneer dat nodig is.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de voorraad in je voertuig en bij de klant.
  • Je rapporteert aan de Service Manager Belux.
  • Je hebt een diploma electromechnica aangevuld met kennis informatica of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt je kunnen bewijzen in een gelijkaardige functie met minstens 5 jaar ervaring (installaties, herstellingen van machines, PC, servers,... ).
  • Je hebt affiniteit met IT en nieuwe technologieën.
  • Je bent tweetalig (nl/fr). Kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Je bent flexibel en proactief.
  • Je hebt verantwoordelijkheidszin en neemt de nodige initiatieven.
  • Je bent zelfstandig en resultaatgericht, hebt doorzettingsvermogen en staat open voor verandering
Competenties
  • Je stelt hoge eisen aan nauwkeurigheid;
  • Je bent oplossingsgericht;
  • Je streeft naar resultaten;
  • Je hebt focus op de klant;
  • Je toont ownership en neemt verantwoordelijkheid.
Natuurlijk wil je weten wat dit, naast een uitdagende functie en een heleboel werkplezier, betekent in de overige arbeidsvoorwaarden. Bij ons kun je rekenen op:
  • Een top werkgever. Wij zijn al jaren Top Employer van Europa!
  • Een passend salaris afgestemd op jouw ervaring en expertise
  • Een bedrijfswagen, laptop, smartphone & internetvergoeding
  • 32 vakantiedagen voor een gezonde werk-privébalans
  • Een 13e maand, jaarlijkse sectorale premie, ecocheques
  • Een representatievergoeding
  • Een gratis hospitalisatieverzekering & gratis groepsverzekering
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Een uitgebreid opleidingstraject met inbegrip van een welcome week, business introduction meetings en e-learnings.
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden via onze Canon Acadamy & Canon ‘Development Hub'
  • Een sterke bedrijfscultuur, gebaseerd op Kyosei, Japans voor samen leven en werken voor het algemeen belang

StepStone