Management Assistant (Johnson & Johnson - internship / stage)

Randstad

  • Beerse, Antwerpen
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 2 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Het verrichten van diverse administratieve en logistieke taken ter ondersteuning van het departement en/of management.HOOFDACTIVITEITEN
Verleent algemene administratieve en logistieke ondersteuning zoals:
-- houdt de agenda(`s) bij ...-- organiseert interne en externe departementsvergaderingen of activiteiten met interne en/of externe deelnemers (contactnamen, locaties, uitnodigingen, ...) en assisteert indien nodig de opstart van vergaderingen
-- boekt (op basis van specifieke richtlijnen) reizen
-- verzorgt de inschrijvingen voor opleidingen, conferenties, ...
-- assisteert in het beheer en/of opmaak van de sharepoint & PPT's van het departement
-- plaatst departement gerelateerde bestellingen en volgt op
-- onderhoudt diverse bestanden voor het departement of treedt op als systeemexpert voor 1 of meerdere systemen
-- verzamelt gegevens en stelt dossiers samen
-- stelt meertalige communicaties op (intern & extern)
-- maakt vertalingen of kijkt vertaalopdrachten na
-- bewaakt de goede werking van kantoorapparatuur
-- ondersteunt mee de opstart van nieuwe medewerkers (desktop, bureau, badge, ...)Verzorgt de communicatie voor de managers en medewerkers van het departement:
-- verzorgt de briefwisseling en staat in voor koeriersopdrachten
-- beantwoordt de telefoon en behandelt vragen van interne en externe partijen
-- stelt (op basis van specifieke richtlijnen) documenten op of past ze aan naar inhoud of layout
-- houdt klassementen bij en archiveert volgens de geldende procedures
-- ontvangt en begeleidt bezoekersDe ondersteuning van de financiële administratie van het departement:
-- stelt onkostennota's op
-- volgt contractadministratie op
-- volgt bestellingen opNeemt als actief teamlid deel aan projecten, departementele werkgroepen en/of comités ter optimalisatie van processen binnen de organisatieBlijft op de hoogte van de ontwikkelingen in de job en neemt het ownership op voor zijn/haar eigen ontwikkeling en eigen trainingsplan
toon meerDOEL
Het verrichten van diverse administratieve en logistieke taken ter ondersteuning van het departement en/of management.HOOFDACTIVITEITEN
Verleent algemene administratieve en logistieke ondersteuning zoals:
-- houdt de agenda(`s) bij
-- organiseert interne en externe departementsvergaderingen of activiteiten met interne en/of externe deelnemers (contactnamen, locaties, uitnodigingen, ...) en assisteert indien nodig de opstart van vergaderingen
-- boekt (op basis van specifieke richtlijnen) reizen
-- verzorgt de inschrijvingen voor opleidingen, conferenties, ...
-- assisteert in het beheer en/of opmaak van de sharepoint & PPT's van het departement
-- plaatst departement gerelateerde bestellingen en volgt op
-- onderhoudt diverse bestanden voor het departement of treedt op als systeemexpert voor 1 of meerdere systemen
-- verzamelt gegevens en stelt dossiers samen
-- stelt meertalige communicaties op (intern & extern)
-- maakt vertalingen of kijkt vertaalopdrachten na
-- bewaakt de goede werking van kantoorapparatuur
-- ondersteunt mee de opstart van nieuwe medewerkers (desktop, bureau, badge, ...)
...Verzorgt de communicatie voor de managers en medewerkers van het departement:
-- verzorgt de briefwisseling en staat in voor koeriersopdrachten
-- beantwoordt de telefoon en behandelt vragen van interne en externe partijen
-- stelt (op basis van specifieke richtlijnen) documenten op of past ze aan naar inhoud of layout
-- houdt klassementen bij en archiveert volgens de geldende procedures
-- ontvangt en begeleidt bezoekersDe ondersteuning van de financiële administratie van het departement:
-- stelt onkostennota's op
-- volgt contractadministratie op
-- volgt bestellingen opNeemt als actief teamlid deel aan projecten, departementele werkgroepen en/of comités ter optimalisatie van processen binnen de organisatieBlijft op de hoogte van de ontwikkelingen in de job en neemt het ownership op voor zijn/haar eigen ontwikkeling en eigen trainingsplan
toon meerervaringjouw aanbod- Nauwkeurig
- Teamplayer
- Flexibel
- Hands-on
- Plichtsbewust
- Service-minded
- MeertaligBeschikbaarheid
- Periode: tussen jan - juni 2024 (minimaal 12 weken)
- Alle kandidaten worden uitgenodigd voor virtuele interviews met potentiële stagebegeleiders in het tweede deel van oktober. De exacte datum wordt later nog gecommuniceerd.
- Locatie: Posities vrij in Beerse of GeelDe kandidaat moet een geregistreerde student zijn voor de gehele duur van de stage. Helaas komen afgestudeerden die momenteel niet zijn ingeschreven voor een opleiding niet in aanmerking voor deze stage.ons aanbodVergoeding: een dagvergoeding van € 20 per gewerkte stagedag.Indien je geïnteresseerd bent om te solliciteren voor deze uitdagende stage, stuur dan een e-mail naar RA-RNDBE-InternBelg@ITS.JNJ.com, samen met je cv en een korte motivatie.Note: AN INTERNSHIP CAN ONLY START IF YOUR SCHOOL AGREES TO SIGN THE STANDARDIZED INTERNSHIP CONTRACT OF Johnson and Johnson Belgium. We cannot accept external contracts from the schools. Please, check this with your school BEFORE applying for an internship position. This way we can avoid an unfortunate cancellation of your internship later on in the hiring process due to this resolutive resolution. For more info: ra-rndbe-internbelg@its.jnj.com.bedrijfsprofielCaring for the world, one person at a time, inspires and unites the people of Johnson & Johnson. We embrace innovation-bringing ideas, products and services to life to advance the health and well-being of people around the world. We believe in collaboration which has led to breakthrough after breakthrough, from medical miracles that have changed lives, to the simple consumer products that make every day a little better. Our over 125,000 employees in 60 countries are united in a common mission: To help people everywhere live longer, healthier, happier lives....toon mindertoon meerCaring for the world, one person at a time, inspires and unites the people of Johnson & Johnson. We embrace innovation-bringing ideas, products and services to life to advance the health and well-being of people around the world. We believe in collaboration which has led to breakthrough after breakthrough, from medical miracles that have changed lives, to the simple consumer products that make every day a little better. Our over 125,000 employees in 60 countries are united in a common mission: To help people everywhere live longer, healthier, happier lives.sollicitatieprocedure.Benieuwd hoe het sollicitatieproces loopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5solliciteren is heel eenvoudig.Klik op de 'solliciteer nu'-knop, maak je profiel aan en motiveer waarom jij de beste kandidaat bent voor deze job. Tip: hou je profiel up-to-date, zodat je altijd snel kan solliciteren.2 van 5je ontvangt een bevestigingsmail.Zo weet je dat wij met je sollicitatie aan de slag gaan. Heel concreet bekijken we of jouw profiel beantwoordt aan de eisen van de job.3 van 5je komt in aanmerking!Dan nemen we contact op. We overlopen samen je cv en de verdere stappen van je sollicitatie (gesprek, testing, referenties, rondleiding, ...).4 van 5we bespreken je cv met onze klant.We maken hem duidelijk waarom jij de geknipte kandidaat bent. Zodra hij zijn feedback geeft - dat kan soms enkele dagen duren - brengen we je op de hoogte.5 van 5is het bedrijf enthousiast?…en ben jij dat ook nog altijd? Dan kan je het contract tekenen en is het tijd voor een feestje!contacteer ons.voor al je vragen neem contact op met.ra-rndbe-internbelg@its.jnj.comvacatures in je mailbox.Makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wilt? Dat kan met de Randstad jobagent!e-mailadres*frequentieIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van jobagents. verzendenJob alert succesvol aangemaakt.je motivatiesolliciteercontracttypecontracttypejobs per sectorjobs per sectorcontacteer onscontacteer onsmy Randstadmy Randstadvoor werkgeversvoor werkgeversRandstad Belgium nv (BE0402.725.291), Randstad Construct nv (BE0438.801.472), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Randstad